اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز ملی ازدواج

نخستین نشریه تخصصی ازدواج و خانواده در خراسان‌رضوی منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: نخستین شماره نشریه تخصصی ازدواج و خانواده با عنوان «آستان مهر» همزمان با روز ملی ازدواج منتشر می‌شود.

نخستین نشریه تخصصی ازدواج و خانواده در خراسان‌رضوی  منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی، جواد محمدزاده مقدم اظهار کرد: نخستین نشریه تخصصی ازدواج و خانواده به صورت ماهنامه و با هدف اطلاع‌رسانی فعالیت‌های تخصصی مرکز «آستان مهر» در حوزه‌های ازدواج و خانواده و ارائه محتواهای آموزشی و مشاوره‌ای مورد نیاز مخاطبان آماده‌سازی شده است.

وی با بیان این نکته که  پشتوانه علمی این رسانه را هیئت علمی مستقر در مرکز تخصصی خدمات مشاوره‌ای، ازدواج و خانواده  بر عهده دارد، عنوان کرد: موضوعاتی همچون دانستنی‌های پیش از ازدواج، دوران عقد و استقلال، تربیت کودک در خانواده و همچنین  معرفی خدمات تخصصی کلینیک‌های مشاوره «آستان مهر» در قالب این نشریه در  اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول