اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی

3 نشریه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم برتر شدند

خبرگزاری فارس: سه نشریه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور موفق به کسب عناوین برتر شدند.

3 نشریه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم برتر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به فعالیت‌های مختلف فرهنگی و دینی انجام گرفته در زمینه تعمیق باورهای دینی و اعتقادی و گسترش مبانی و ارزش‌های فرهنگی در مدت شش سال فعالیت این نهاد در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در این مدت 10 نشریه چاپی و الکترونیکی دانشجویی نیز منتشر شد که به صورت مستمر در اختیار اساتید و دانشجویان قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام علی محمدی با بیان اینکه نشریات دانشجویی این دانشگاه همواره مورد استقبال اساتید و دانشجویان قرار گرفته و توانسته است در جشنواره‌های دانشجویی بدرخشد افزود: در چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور نشریات دانشجویی انتظار و «سینما در صد نما» موفق به کسب رتبه نخست شدند و نشریه الکترونیکی تلنگر هم به رتبه دوم دست یافت.

وی به مدت و زمینه فعالیت هر یک از این نشریات اشاره کرد و اظهار داشت: نشریه انتظار مدت پنج سال است که در حوزه دینی با رویکرد مهدویت و مباحث انتظار به صورت دو ماهنامه منتشر می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: این نشریه با مشارکت و همراهی 12 دانشجو با مدیر مسئولی آقای گودرزی و سردبیری خانم سیانی به صورت منظم منتشر می‌شود.

محمدی نشریه «سینما در صد نما» را یکی دیگر از نشریات موفق دانشجویی این دانشگاه معرفی کرد و گفت: این نشریه که در زمینه هنری فعالیت دارد حدود دو سال است که به صورت دو ماهنامه چاپ و منتشر می‌شود.

وی افزود: این نشریه در هر شماره به نقد و تحلیل فیلم‌های ضد اسلامی و ضد ایرانی و همچنین فیلم‌های تولید داخل می‌پردازد.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه کرد: آقای کبیری به عنوان مدیر مسئول و خانم زیارتی در سمت سردبیری با همراهی 20 دانشجو کار گردآوری مطالب و انتشار این نشریه را بر عهده دارند.

محمدی با اشاره به موفقیت نشریه الکترونیکی تلنگر در این جشنواره گفت: این نشریه که با رویکرد فناوری اطلاعات و به صورت سی دی توزیع می‌شود حدود 3 سال است که به صورت دو ماهنامه منتشر می‌شود.

وی فعالیت در زمینه اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و علمی با مدیرمسئولی جلال میری و سردبیری خانم قره‌بوغلو را از رویکردهای این نشریه برشمرد و افزود: این نشریه در زمینه دشمن‌شناسی به معرفی فرقه‌های انحرافی، صهیونیسم‌شناسی، عرفان‌های کاذب، معرفی اهداف و برنامه‌های رسانه‌های غربی و شبکه‌های ماهواره‌ای می‌پردازد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول