اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم تاکید کرد

لزوم هدفمند کردن رساله‌های دانشجویی و کاربردی سازی تحقیقات

خبرگزاری فارس: معاون بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم بر لزوم هدفمند کردن رساله‌ها و کاربردی سازی تحقیقات تاکید کرد.

لزوم هدفمند کردن رساله‌های دانشجویی و کاربردی سازی تحقیقات

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حسن مسلمی نایینی در نشست با مسئولان منطقه ویژه اقتصادی پارس‌جنوبی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل جامعه دانشگاهی در محیط‌های صنعتی امری لازم و مهم است و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

وی افزود: کاربردی کردن رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی امری بسیار ارزشمند است و تلاش زیادی برای تحقق این امر انجام گرفته است.

معاون بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم با اشاره به اهمیت امضای تفاهم‌نامه با پارس‌جنوبی خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از توان علمی مراکز دانشگاهی کشور و قابلیت‌های تخصصی مجریان صنعت نفت در منطقه از اهداف امضای این تفاهم‌نامه است.

مسلمی نایینی تصریح کرد: ایجاد هماهنگی‌های لازم در راستای فعالیت‌های پژوهشی منطقه منطبق با نظامنامه پژوهشی وزارت نفت و انتقال دانش فنی و ارتقاء دانش فنی در واحدهای مستقر نیز از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه خواهد بود.

وی یادآور شد: سازمان بورس و امور دانشجویان آمادگی دارد تا از پتانسیل‌های دانشجویان بورسیه داخل و خارج از کشور در راستای رفع نیازهای آموزشی و پژوهشی منطقه استفاده کند.

این مسئول گفت: این سازمان همچنین آماده است تا ظرفیت و توانمندی دانشگاه‌ها را در کاربردی کردن تحقیقات و رساله‌ها را به کار گیرد.

مسلمی نایینی بر لزوم هدفمند و کاربردی‌کردن رساله‌ها تاکید کرد و افزود: در این تفاهم‌نامه آموزشی و پژوهشی دو طرف متعهد شدند در راستای هدفمند کردن رساله‌ها و کاربردی سازی تحقیقات و نیل به خود اتکایی گام بردارند.

وی با بیان اینکه مدت این تفاهم‌نامه دو سال است اظهار داشت: از همه توان موجود برای اجرای کامل مفاد این تفاهم‌نامه استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول