اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه روز دانشجو صورت گرفت

تجلیل از دانشجویان نمونه پردیس قم دانشگاه تهران

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه پردیس قم دانشگاه تهران در آستانه روز دانشجو برگزار شد.

تجلیل از دانشجویان نمونه پردیس قم دانشگاه تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به مناسبت روز دانشجو نشست صمیمی مسئولان پردیس قم دانشگاه تهران با دانشجویان ممتاز و نخبه این دانشگاه ظهر امروز در این دانشگاه برگزار شد.

مدیر دانشجویی فرهنگی پردیس قم دانشگاه تهران در حاشیه این نشست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این نشست با هدف نزدیک کردن مسئولان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شده است.

وی با اشاره به معرفی دانشجویان برگزیده علمی و اخلاقی در این جلسه ادامه داد: در این نشست دانشجویان ممتاز و برتر پردیس قم دانشگاه تهران در عرصه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی تقدیر شدند.

محمدحسین حاج ‌ابراهیمی گفت: در این نشست دانشجویان نخبه مشکلات خود را با مسئولان دانشگاه در میان گذاشته و به نمایندگی از دیگر دانشجویان پیشنهادات خود را برای بهتر اداره شدن دانشگاه به آنها ارائه دادند.

وی افزود: مسئولان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز در این جلسه مطالب خود را با دانشجویان نخبه پردیس قم دانشگاه تهران در میان گذاشتند.

مدیر دانشجویی فرهنگی پردیس قم دانشگاه تهران بیان داشت: حضور مسئولان پردیس قم دانشگاه تهران در خوابگاه‌ها و دیدار نزدیک با دانشجویان خوابگاهی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت روز دانشجو در این دانشگاه اجرا می‌شود.

وی افزود: بررسی مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی پردیس قم دانشگاه تهران در این بازدیدها از اهداف این بازدیدها است که موجب می‌شود دانشجویان بتوانند مشکلات خود را به طور مستقیم با مسئولان دانشگاه‌ در میان بگذارند.

حاج ابراهیمی ادامه داد: مسابقات ورزشی که به مناسبت روز دانشجو برگزار می‌شود، از جمله برنامه‌های این روز در پردیس قم دانشگاه تهران است.

وی گفت: کرسی‌های نظریه‌پردازی و آزاداندیشی که در این روزها توسط تشکل‌های مختلف برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌هایی است که برای روز دانشجو طراحی شده است.

مدیر دانشجویی فرهنگی پردیس قم دانشگاه تهران با اشاره به شرکت دانشجویان استان قم در همایشی به مناسبت روز دانشجو در بیت رهبری خاطرنشان کرد: دانشجویان پردیس قم دانشگاه تهران در این همایش شرکت خواهند کرد.

وی افزود: مناظره میان دو تن از فعالان جنبش دانشجویی از دیگر برنامه‌هایی است که در این راستا در پردیس قم دانشگاه تهران برگزار شد.

حاج ابراهیمی عنوان داشت: در این جلسه که در تالار امام خمینی(ره) و با حضور دانشجویان برگزار شد، چالش‌های جنبش دانشجویی مطرح شد.

انتهای پیام/78006/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول