اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه بسیج دانشجویی یزد:

کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه نماد مبارزه با اسلام هراسی است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه بسیج دانشجویی یزد گفت: کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها باید به عنوان نماد مبارزه با اسلام هراسی، جدی گرفته شود.

کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه نماد مبارزه با اسلام هراسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی میرعلی در مراسم گردهمایی بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه یزد اظهار داشت: این رسالت ما است که با هوشیاری از دین خود در مقابل ترفندهای دشمن دفاع کنیم و در این راستا باید بحث کرسی‌های آزاد اندیشی را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی افزود: دشمن، اسلام هراسی به ویژه شیعه هراسی را در دستور کار خود قرار داده است و این رسالت ما است که با هوشیاری دفاع کنیم و در این راستا باید بحث کرسی‌های آزاد‌اندیشی را در دستور کار خود قرار داده و جدی بگیریم.

میرعلی در مورد حضور در صحنه انتخابات و اهمیت آن نیز اظهار داشت: برگزاری انتخابات صحیح و حضور در این صحنه‌ها از جمله اعمال عبادی برای یک فرد مسلمان است که باید به آن توجه خاص شود.

وی بر تقویت علم، آگاهی و بصیرت در دانشجویان تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه شبهه افکنی‌های دشمن بسیار است و از هر ابزاری برای این کار استفاده می‌کند، باید علم خود را تقویت کنیم تا بتوانیم در مقابل آنها بایستیم و منحرف نشویم.

میرعلی به مناسبت روز دانشجو نیز اظهار داشت: این روزها عرض اندام مخالفان نظام هم بیشتر به چشم می‌خورد که برخی از آنها در جمع‌های دانشجویی هستند و از بیرون از دانشگاه پشتیبانی می‌شوند به همین دلیل وحدت و بصیرت به ویژه در جمع‌های دانشجویی اهمیت خاصی دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر بحث کرسی‌های آزاداندیشی را جدی نگیریم برخی از افراد ناآگاه یا مغرض، حرف خود را به گونه‌ای دیگر بیان می‌کنند و چه بسا به کارهای دیگر مشغول می‌شوند که چندان مطلوب نیست.

رئیس حوزه بسیج دانشجویی یزد تاکید کرد: تحقیق و پژوهش باید جدی انجام شود و باید در جوامع اسلامی و بین‌المللی مسئله‌یابی شود تا بستر مناسبی برای حل برخی مسائل فراهم شود.

وی یکی از کارهای مهم و جدی بسیج را بحث قرآن و عترت عنوان کرد و گفت: در جمع‌های دانشجویی، در‌نظر داریم بیشتر به این مهم بپردازیم و با توجه به اینکه امسال در بهمن‌ماه میزبان دهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور هستیم، باید بتوانیم به خوبی به این میزبانی بپردازیم.

انتهای پیام/‌2464/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول