اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز دانشجو انجام شد

همایش کوهپیمایی 1000 دانشجوی بسیجی گلستان

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج دانشجویی گلستان گفت: به مناسبت روز دانشجو، همایش کوهپیمایی یک‌هزار نفری دانشجویان بسیجی به ارتفاعات استان امروز انجام شد.

همایش کوهپیمایی 1000 دانشجوی بسیجی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا نقوی پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو سال 1332 اظهار داشت: 16 آذر امسال با ایام محرم و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) مقارن شده است و دانشجویان به فلسفه و حکمت قیام عاشورا، ایثار و شهادت، بصیرت و بینشی عالمانه توجه کنند.

وی تصریح کرد: دانشجویان ارزشمندترین سرمایه‌های کشور به حساب می‎آیند و 16 آذر فرصت مناسبی برای تکریم و پاسداشت مقام و منزلت دانشجویانی است که همواره نقش فعال و موثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‎اند.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی گلستان با اشاره به همایش کوهپیمایی دانشجویان بسیجی به مناسبت روز دانشجو اظهار داشت: همایش کوهپیمایی دانشجویان بسیجی دانشگاه‎های استان گلستان امروز همزمان با دانشگاه‎های سراسر کشور در سه نقطه از استان برگزار شد.

نقوی افزود: همایش کوهپیمایی دانشجویان دانشگاه‎های شرق استان به امامزاده آق امام شهرستان آزادشهر، دانشگاه‎های مرکز استان به تپه نورالشهدا و دانشجویان بسیجی دانشگاه‎های غرب استان به جنگل کردکوی صورت گرفت.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی گلستان تاکید کرد: با توجه به اینکه استکبارستیزی یکی از موضوعاتی است که بسیج دنبال می‎کند این کوهپیمایی باشکوه در راستای استکبارستیزی انجام شد، همچنین توجه به بحث نشاط و شادابی دانشجویان بسیجی همگام با موضوعات معنوی مدنظر است.

وی در پایان گفت: برپایی ایستگاه‎های صلواتی در طول مسیر راهپیمایی، قرائت بیانیه 16 آذر، قرائت زیارت آل‎یاسین توسط مداحان برجسته استانی، به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل، مسابقات فرهنگی و مسابقه پیامک کوتاه و اهدا جوایز به قید قرعه به شرکت‎کنندگان از جمله برنامه‎های فرهنگی این کوهپیمایی باشکوه است.

همایش کوهپیمایی یک‌هزار نفری دانشجویان بسیجی دانشگاه‎های استان گلستان امروز همزمان با روز دانشجو و به همت سازمان بسیج دانشجویی استان برگزار شد.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول