اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز دانشجو

دانشجویان برتر دانشگاه تفرش تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه تفرش از دانشجویان برتر دانشگاه تفرش به مناسبت روز دانشجو تجلیل شد.

دانشجویان برتر دانشگاه تفرش تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مشاور و ریاست نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بعد از ظهر امروز در این مراسم با بیان اینکه جنبش دانشجویی در ایران پرتجربه‌ترین، پر استعدادترین و پر نفوذترین جنبش دانشجویی جهانی است، گفت: دانشجویان تاثیرگذارترین اقشار جامعه هستند که تاکنون در مقابل خواسته‌های دشمنان مقاومت و ایستادگی کرده‌اند.

مصطفی ‌نوروزی افزود: دانشجویان ایران اسلامی بیدارترین و بصیرترین دانشجویان دنیا هستند و تا کنون با حضور در صحنه‌های مختلف این واقعیت را به اثبات رسانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امام‌خمینی‌(ره) قبل و بعد از پیروزی انقلاب به دانشگاه و دانشجو اهمیت ویژه‌ای می‌دادند، گفت: نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم بوده و در مبارزات دانشجویی در ایران نیز از ارزش بالایی برخوردار بوده است.

مشاور و ریاست نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه جنبش دانشجویی یکی از اتفاقات و جریان‌های مهم پنج دهه اخیر دنیا است، تصریح کرد: جنبش دانشجویی در یکی از صنعتی‌‌ترین کشورهای دنیا یعنی آمریکا به وقوع پیوست.

نوروزی ادامه داد: دانشگاه‌های ایران امروز رهبری کننده جریان‌های بزرگ دنیا علیه جریان‌های سلطه‌گر و استعمارگر هستند که امروز به الگو و سرمشق سایر دانشگاه‌ها تبدیل شده است.

در پایان این مراسم از دانشجویان فعال در انجمن‌ها و عرصه‌های فرهنگی، علمی و نفرات برگزیده مسابقه پیامکی با اهدا لوح یاد بود و جوایزی تقدیر شد.

در این مراسم همچنین سلف غذاخوری هزار و 500 نفری دانشجویان در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/87001/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول