اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جهانی ایدز صورت گرفت

استقرار چادر اطلاع رسانی در سطح شهر زاهدان

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: استقرار چادرها توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مناسبت‌های مختلف بهداشتی نقش بسزایی در زمینه آموزش و اطلاع‌رسانی به عموم مردم داشته است.

استقرار چادر اطلاع رسانی در سطح شهر زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید مهدی طباطبایی اظهار داشت: با توجه به اینکه آموزش چهره به چهره از جمله مؤثرترین روش‌های آموزش در بین افراد می‌باشد، استقرار چادرها توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مناسبت‌های مختلف بهداشتی نقش بسزایی در زمینه آموزش و اطلاع رسانی به عموم مردم داشته است.

وی افزود: هدف از استقرار این چادرها، ارتقا سطح آگاهی اقشار مختلف مردم و دانشجویان در زمینه بیماری ایدز است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: همه ساله دانشگاه علوم پزشکی در دهم آذرماه (روز جهانی ایدز) و هفته اطلاع رسانی آن برنامه‌های متنوعی را به منظور اطلاع رسانی و افزایش سطح آگاهی افراد در مورد این بیماری تدارک می‌بیند که استقرار چادرهای اطلاع‌رسانی یکی از این برنامه‌ها در طول هفته مبارزه با ایدز در سال 91 می‌باشد.

طباطبایی محل این چادرها را در شهر زاهدان درب ورودی دانشگاه ادبیات، دانشکده مهندسی و دهکده المپیک اعلام کرد.

وی توزیع پمفلت و کارت مرکز مشاوره، پاسخگویی به سوالات مردم در ارتباط با بیماری ایدز، آشنایی آحاد مردم با خدمات مرکز مشاوره را از جمله خدمات ارائه شده در این مکان‌ها عنوان کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطرنشان کرد: هر چند در طول این هفته برنامه‌های متعددی از طریق رسانه‌های مختلف برای اطلاع‌رسانی در مورد بیماری ایدز تدارک دیده شده، اما آنچه نباید فراموش شود اهمیت همیشگی این بیماری است و از تمامی افراد خواسته می‌شود توصیه‌های بهداشتی ارائه شده در طول سال را برای در امان بودن از این بیماری جدی بگیرند.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول