اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس علوم‌پزشکی کرمان :

آمادگی آموزش همگانی بیماری ایدز را داریم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان گفت: این دانشگاه با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان آمادگی لازم برای آموزش همگانی جامعه از بیماری ایدز و راه‌های پیشگیری و کنترل آن را دارد.

آمادگی آموزش همگانی بیماری ایدز را داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عبدالرضا صباحی عصر امروز در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان به فعالیت‌های صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت و همچنین دانشگاه علوم‌پزشکی در راستای مبارزه با بیماری ایدز اشاره کرد و اظهار داشت: برای انجام برنامه‌های پیشگیری و کنترل بیماری ایدز هماهنگی میان دستگاه‌ها ضروری است.

وی افزایش آگاهی‌های جامعه در ارتباط با این بیماری را ضروری دانست و افزود: این دانشگاه با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان آمادگی لازم برای آموزش همگانی جامعه از بیماری ایدز و راه‌های پیشگیری و کنترل آن را دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان نیز در زمینه طرح تضمین کیفیت و سلامت فرآورده‌های خام دامی گفت: این طرح ملی و به نوعی بین‌المللی است.

بیژن دهقان افزود: در سطح استان کرمان بیش از 10 هزار واحد مرکز نگهداری مواد خام دامی وجود دارد که سالانه بیش از 12 هزار مورد بازرسی از این مراکز صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: برای سلامت دام، قرنطینه‌هایی در ورودی و خروجی استان مستقر است تا از ورود دام‌های قاچاق به استان جلوگیری کند و همچنین دامپزشکی استان با خاطیان وارد‌کننده دام قاچاق نیز برخورد می‌کند.

انتهای پیام/2446/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول