اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خانه فرهنگ و کتابخانه محمدیه برگزار شد

همایش پیشگیری و مراقبت و درمان ایدز در قزوین

خبرگزاری فارس: با هدف افزایش سطح آگاهی شهروندان و پیشگیری، مراقبت و درمان بیماری ایدز همایش شناخت ویروس HIV در خانه فرهنگ و کتابخانه محمدیه برگزار شد.

همایش پیشگیری و مراقبت و درمان ایدز در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فیروزه کاویانی، کارشناس بهداشت عمومی با گرایش بیماری‌ها در همایش پیشگیری و مراقبت و درمان ایدز که امروز در خانه فرهنگ و کتابخانه محمدیه برگزار شد، بیان کرد: شناخت بیماری‌ها، نحوه برخورد و نوع درمان از طریق برگزاری همایش‌های پزشکی مؤثر است، چراکه انسان پیوسته به دنبال دستیابی به عمر طولانی و سلامت دائمی است.

وی خاطرنشان کرد: سیستم ایمنی بدن برای حفاظت از بدن به وجود آمده و متشکل از سلول‌ها و بافت‌های متعدد است که با هم به صورت هماهنگ عمل کرده و نقش دفاعی خود را ایفا می‌‌کنند.

وی اضافه کرد: نقص در هر یک از اجزای سیستم ایمنی موجب می‌شود فرد نسبت به عوامل عفونی یا سایر بیماری‌ها از جمله سرطان‌ها حساس شود.

کاویانی در پایان تصریح کرد: اکنون آموزش عمومی در درجه نخست اهمیت قرار دارد و بهترین درمان، پیشگیری است و به طور کلی آموزش و آگاه ساختن افراد جامعه بر اساس برنامه‌های مدون و منظم نخستین و مؤثرترین گام در این مبارزه است.

انتهای پیام/2667/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول