اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمان خبر داد

گسترش همکاری‌های علمی فنی و ‌حرفه‌ای و شرکت برق

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان گفت: در راستای گسترش همکاری‌های علمی و آموزشی، تفاهم‌نامه مشترک شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با فنی ‌و حرفه‌ای منعقد شد.

گسترش همکاری‌های علمی فنی و ‌حرفه‌ای و شرکت برق

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان، مهدی ابراهیمی‌نژاد اظهار داشت: در راستای گسترش همکاری‌های علمی و آموزشی، تفاهم‌نامه مشترک شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با فنی ‌و حرفه‌ای منعقد شد.

وی افزود: تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی بر اساس نیازسنجی آموزشی، برگزاری نشست‌های علمی و آموزشی مشترک، اجرای دوره‌های آموزشی متناسب با اولویت‌ها برای پیمانکاران برق و استفاده از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوار کارگاهی و بین کارگاهی در شرکت‌های زیرمجموعه توانیر از اهداف این تفاهم‌نامه است.

ابراهیمی‌نژاد همکاری در تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی خاص صنعت برق، ارائه مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در مراکز بر اساس استانداردهای آموزش، ثبت دوره‌ها پس از تأیید و کددهی، صدور گواهینامه برای فراگیران، ارائه مجوزهای لازم در ایجاد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و تأیید دوره‌های آموزشی مهارتی گذرانده شده و معرفی به سازمان امور مالیاتی برای بهره‌مندی از تشویق را از جمله تعهدات این اداره کل برشمرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان خاطرنشان کرد: حضور در نشست‌های علمی و تخصصی، معرفی کارآموزان شرکت‌های پیمانکار و شاغلان صنعت برق برای استفاده از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای، امکان حضور مربیان اداره کل در دوره‌های تخصصی صنعت برق و فراهم کردن امکانات و تجهیزات آموزشی مورد نیاز از تعهدات شرکت برق شمال استان کرمان در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول