اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خلخال:

16 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در خلخال فعال است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خلخال از فعال بودن 16 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در شهرستان خلخال خبر داد.

16 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در خلخال فعال است

شادمان روشن‌دهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، از فعالیت 16 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد خبر داد و اظهار داشت: این آموزشگاه‌ها در زمینه فناوری اطلاعات، امور مالی و بازرگانی، مراقبت و زیبایی، طراحی و دوخت، آرایش و پیرایش زنانه و کامپیوتر در حال فعالیت هستند.

وی افزود: در شهرستان خلخال هم‌اکنون سه مرکز و یک دانشکده فنی و حرفه‌ای مهارت فعال است که در مرکز خواهران 36 رشته آموزشی در زمینه‌های خیاطی، کیف‌دوزی، تکه‌دوزی، قالیبافی حجمی، نقاشی روی چوب، سری‌دوزی، حکاکی روی چرم، نماکاری با آیینه و مواد تزئینی، کاپشن‌دوزی، عروسک‌سازی، چاپ باتیک و تابلوسازی آموزش داده شده و پس از اخذ آزمون گواهی مهارت صادر می‌شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خلخال به فعالیت مرکز آموزشی علمی کاربردی مهارت شهرستان خلخال اشاره کرد و ادامه داد: در این دانشکده نیز رشته‌های کاردانی فنی و مونتاژ و تعمیر سیستم‌های رایانه‌ای، کاردانی فنی و برق صنعتی و کاردانی فنی گازرسانی، کاردانی فنی مکانیک خودرو، کاردانی فنی تولید مبلمان و فناوری اطلاعات و ارتباطات در حال فعالیت است که 80 نفر دانشجو پذیرش شده که در حال تحصیل هستند.

روشن‌دهی تصریح کرد: علاوه بر مراکز فوق آموزش فنی و حرفه‌ای خلخال در سال‌ جاری در قالب‌ واحدهای سیار آموزشی در سطح روستاهای بخش مرکزی، خورش‌رستم، شاهرود و واحد آموزش در زندان و آموزشی در صنایع فعال بوده و در این زمینه نیز به هنرجویان خدمات می‌دهد.

انتهای پیام/62008/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول