اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی خبر داد

تدوین برنامه‌ آموزشی سال 1392 فنی‌ و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: برنامه‌ آموزشی سال 1392 فنی‌ و حرفه‌ای توسط معاونت آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی در حال تدوین است.

تدوین برنامه‌ آموزشی سال 1392 فنی‌ و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، جمشید اسعدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری آموزش فنی و حرفه‌ای بوکان، اظهار داشت: مقدمات برنامه‌ریزی آموزشی برای سال 1392 توسط معاونت آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی در حال تدوین است و این برنامه آموزشی بر اساس نیاز بازار کار تدوین می‌شود.

وی با بیان اینکه کار محور بودن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای فرآیند یادگیری فراگیران را از طریق محیط‌های کار مهیا می‌کند، افزود: با آگاهی بر فرآیند فعالیت‌های مستمر آموزشی در مراکز آموزشی - مهارتی و تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی محتوای آموزش‌ها با تغییرات و پیشرفت‌های حوزه تکنولوژی و به تبع آن در کارکرد نهادهای اقتصادی جامعه هماهنگ می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در ادامه خاطر نشان کرد: بر این اساس خروجی آموزش اثربخش و منطبق بر نیاز بازار کار می‌شود.

این مسئول با تأکید بر امر پژوهش در فرآیند مهارت‌آموزی گفت: نقش پژوهش در توسعه همه جانبه پایدار چنان برجسته و انکارناپذیر است که مى‌توان آن را بدون تردید نیروى محرک توسعه در همه حوزه‌ها اعم از فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و جامعه دانست.

اسعدی با بیان اینکه آموزش بدون پژوهش امکان‌پذیر نیست خاطر نشان کرد: کارایى نیاز به آموزش کارآمد و توانمندى دارد.

تشکیل کارگروه‌های آموزشی منطبق بر برنامه مدون آموزشی، شناسایی ظرفیت‌های آموزشی منطقه‌ای بر اساس نیاز سنجی، ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی بر اساس مشارکت‌های مردمی، استفاده بهینه از منابع، طرح توسعه مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، برنامه توانمندسازی رؤسای مراکز آموزشی از جمله اولویت‌های برنامه‌ای سال 1392 بود که اسعدی بر آن‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/61006/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول