اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه خبر داد

ارائه 106 هزار نفر ساعت آموزش در مرکز فنی و حرفه‌ای بشرویه

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه گفت: از ابتدای سال تاکنون 106 هزار نفرساعت آموزش در 50 رشته آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان ارائه شده است.

ارائه 106 هزار نفر ساعت آموزش در مرکز فنی و حرفه‌ای بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مهدی حسنی ظهر امروز در بازدید مسئولان اجرایی بشرویه از مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان اظهار کرد: آموزش‌‌های فنی و حرفه‌ای برای فراگیری مهارت و کسب تخصص در افراد، برای احراز شغل ضروری است.

وی ادامه داد: هدف از بازدید همگانی از مراکز فنی و حرفه‌ای توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی، تبیین نقش و جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه و آشنایی اقشار مختلف جامعه با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه با بیان اینکه در حال حاضر سه کارگاه ثابت برق، مکانیک و جوشکاری در این مرکز فعالیت دارند، تصریح کرد: 130 نفر در این کارگاه‌ها در حال فراگیری آموزش هستند.

حسنی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 106 هزار نفر ساعت آموزش در 50 رشته آموزشی در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان ارائه شده است.

وی به وضعیت آموزش‌های حوزه روستایی اشاره کرد و گفت: 23 هزار نفر ساعت آموزش در رشته‌های مختلف آموزشی در روستاهای سطح شهرستان بشرویه ارائه شده است.

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه اظهار کرد: در طرح جوار دانشگاه نیز با همکاری دانشگاه علمی کاربردی بشرویه دوره‌های آموزشی برای دانشجویان برگزار شده است.

حسنی اضافه کرد: به منظور ارتقای مهارت در شغل و به روزآوری اطلاعات 5 هزار نفر ساعت آموزش برای اصناف بشرویه ارائه شده است.

وی، از فعالیت 30 کارگاه آموزشی استاد شاگردی و جذب 110 کارآموز در این شهرستان خبر داد و افزود: ایجاد این کارگاه‌ها از شیوه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای است که با رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مولد و پایدار مطابق با فناوری‌های روز صورت می‌گیرد.

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه یادآور شد: کارآموزان در کارگا‌ه‌های استاد شاگردی علاوه بر فراگیری آموزش با روش‌های کسب و کار، جذب مشتری و اخلاق کاری آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/69006/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول