اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان:

تامین نیاز بازار کار رویکرد فنی و حرفه‏ای سمنان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان گفت: تامین نیاز بازار کار و ارتقای مهارت شاغلان در بخش صنعت، رویکرد جدید آموزش فنی و حرفه‏ای این استان است.

تامین نیاز بازار کار رویکرد فنی و حرفه‏ای سمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان، ابراهیم محمودی در جریان اجرای طرح ملی بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‏ای این استان، با بیان اهمیت ارائه آموزش‏های مهارتی به گروه‏های هدف اظهار داشت: تاثیر ارائه آموزش‏های مهارتی در کاهش معضل اشتغال بر هیچ‏کس پوشیده نیست و امروز همه بر این امر اذعان دارند.

وی افزود: تامین نیاز بازار کار و ارتقای سطح مهارت شاغلان خصوصا شاغلان بخش صنعت، به منظور افزایش کیفیت تولیدات داخلی به عنوان رویکرد جدید این اداره کل در ارائه آموزش‏های مهارتی مطرح است و نباید از هیچ کوششی در این راه فروگذار کرد.

محمودی با دعوت از کارفرمایان، صاحبان صنایع و بنگاه‏های اقتصادی برای بازدید از کارگاه‏های مراکز این استان گفت: ارائه آموزش‏های مهارتی با این سطح وسیع نیازسنجی و در کارگاه‏های مجهز به تکنولوژی روز دنیا آن‏هم به صورت رایگان قطعا فرصتی مناسب برای همه است که باید به نحو مطلوب از آن بهره‏برداری کنند.

به گزارش فارس؛ بازدیدکنندگان در این برنامه ضمن حضور در کارگاه‏های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه‏ای سمنان، از قسمت‏های مختلف اداری نیز بازدید کردند و آسیب‏های موجود در بخش‏های مختلف را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/2249/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول