اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11 تا 16 آذر‌ماه امسال صورت می‌گیرد

اجرای طرح بازدید‌های همگانی از مراکز فنی و حرفه‌ای اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: 11 آذر‌ماه امسال هم‌زمان با سراسر کشور طرح بازدید‌های همگانی از مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای استان اجرا شده و این طرح تا 16 آذر ماه امسال در استان ادامه دارد.

اجرای طرح بازدید‌های همگانی از مراکز فنی و حرفه‌ای اصفهان

محمدعلی زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت تبیین جایگاه آموزش‌های مهارتی در میان تمام مردم اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان یکی از متولیان اصلی نظام آموزش مهارت و فناوری به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیاز‌های بازار کار را به عنوان یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب دانست و ادامه داد: همچنین ارتقای توان کار‌آفرینی با مسئولیت نظام آموزشی کشور و توأم کردن آموزش و مهارت در راستای رشد و توسعه اقتصادی کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با بیان اینکه استفاده از مشارکت‌های بنگاه‌های اقتصادی به منظور استفاده از ظرفیت آنها یکی از نیاز‌های امروز کشور است، تصریح کرد: 11 آذر‌ماه امسال هم‌زمان با سراسر کشور طرح بازدید‌های همگانی از مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای استان اجرا شده و این طرح تا 16 آذر ماه امسال در استان ادامه دارد.

وی به هدف از اجرای این طرح در سراسر استان‌ها اشاره کرد و افزود: توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی، تبیین نقش و جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه و آشنایی اقشار مختلف جامعه با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از مهم‌ترین اهداف و رویکرد اجرای این طرح تلقی می‌شود.

زارع با بیان اینکه این اداره با برگزاری این طرح در سراسر استان در راستای فراگیر شدن آموزش‌های فنی و مهارتی تلاش می‌کند، تأکید کرد: توسعه آموزش‌های فنی وحرفه‌ای در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از اهمیت دو‌چندانی برخوردار شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح به ارتقای سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه نسبت به اهمیت آموزش‌های فنی و مهارتی کمک می‌کند، اضافه کرد: در این طرح بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای عموم مردم آزاد است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: تجهیزات و کارگاه‌های مراکز آموزش فنی حرفه‌ای استان از ظرفیت بالایی برخوردار هستند و مردم می‌توانند با مراجعه به این مراکز با این توانمندی‌ها و دستاورد‌های کار‌آموزان آشنا شوند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول