اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش:

شبکه مردم‌نهاد بیداری اسلامی در کشور ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تا اواخر امسال شبکه مردم‌نهاد بیداری اسلامی در کشور ایجاد می‌شود.

شبکه مردم‌نهاد بیداری اسلامی در کشور ایجاد می‌شود

محمد صادق اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: موضوع بیداری اسلامی به عنوان یکی از بحث‌های ویژه در کشور مطرح شده که مورد اقبال جوانان در کشورهای خارج و جوانان داخل قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با همکاری مجمع جهانی بیداری اسلامی که دبیرخانه آن در ایران اسلامی فعال است و مسئولیت این نهاد نیز بر عهده مشاور عالی مقام معظم رهبری دکتر ولایتی قرار دارد، تلاش‌هایی در خصوص ایجاد شبکه بیداری اسلامی انجام شده است.

این مسئول اضافه کرد: این شبکه به منظور هم‌افزایی و جهت‌دهی فعالیت‌ها در ترویج فرهنگ بیداری اسلامی در کشور با حضور جوانان مصمم ایجاد می‌شود.

اکبری تصریح کرد: نشست اولیه و داخلی آن قبل از پایان سال انجام خواهد شد و امیدوارم با همکاری دبیرخانه نشست بین‌المللی آن در ابتدای سال 91 در کشور برگزار شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر سه شبکه مردم نهاد در کشور استقرار یافته است و چهارمین آن امروز در ایلام با عنوان طلایه داران جهادی شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: شبکه‌ای که امروز در ایلام شکل گرفته شبکه مردم نهاد فعال در زمینه اردوهای جهادی است.

این مسئول اضافه کرد: پیش از این نیز شبکه‌های مردم نهاد در حوزه حجاب و عفاف تحت عنوان رایحه نجابت، در بحث ترویج اندیشه‌های امام راحل با عنوان مبشر صبح و سومین شبکه نیز ترویج اندیشه‌های شهید استاد مطهری با عنوان اندیشه مطهر تشکیل شده است.

اکبری تصریح کرد: چهارمین شبکه‌ای که در استان ایلام در حال شکل‌گیری است با عنوان طلایه‌داران جهاد نامگذاری شده مجموعه‌ای از سازمان‌های مردم نهاد بوده که به شکل جهادی در استان‌های دیگر فعالیت می‌کنند که در این دور روز در استان ایلام حضور یافته‌اند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تبادل تجربیات و افزایش مهارت‌های این افراد در کنار کارگاه‌های آموزشی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول