اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس اداره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی خبر داد

غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: برنامه‌های متنوع برای غنی‌سازی اوقات فراغت گروه‌های سنی مختلف از اقدامات پیشگیرانه این سازمان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمد عابدی ظهر امروز در جلسه کارشناسان و مشاوران پیشگیری ادارات آموزش ‌و پرورش خراسان‌رضوی اظهار کرد: طرح مدارس عاری از خطر در مقطع متوسطه با محوریت مواد مخدر به شکل کارگاه آموزشی برای دانش‌آموزانی که بیشترین خطر در آنان احساس می‌شود، یکی از برنامه‌های اداره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی است.

وی خاطر نشان کرد: کارگاه آموزشی در ارتباط با عوامل مؤثر در بروز اعتیاد نوجوانان برای والدینی که در حاشیه شهر و نقاط خطرپذیر زندگی می‌کنند، برگزار می‌شود.

رئیس اداره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی افزود: کارگاه ویژه کارکنان آموزش و پرورش برای آشنایی آنها با مواد مخدر صنعتی نیز برگزار می‌شود تا از این طریق بهتر بتوانند دانش‌آموزان و والدین آنها را راهنمایی کنند.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه آموزش و پرورش در موضوع آسیب‌های اجتماعی گفت: برنامه‌های اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی به صورت مستمر و عمیق راجع به عوارض، پیامدهای مصرف موادمخدر صنعتی و طبیعی با هدف ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

به گفته رئیس اداره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی،نمایشگاه، مسابقات و جشنواره‌های مختلف مانند سرود، عکس، فیلم، روزنامه‌دیواری، تئاتر و مقاله‌نویسی با رعایت و تناسب گروه‌های سنی دانش‌آموزی با هدف روشن شدن ذهن دانش‌آموزان نسبت به راه‌های پیشگیری از مصرف مواد مخدر از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول