اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بند نسوان زندان مرکزی کرمانشاه:

آشنایی با اهل‌بیت (ع) در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر است

خبرگزاری فارس: مسئول بند نسوان زندان مرکزی کرمانشاه گفت: آشنایی با سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت و به‌کارگیری آن در زندگی در کاهش آسیب‌های رفتاری و اجتماعی بسیار اهمیت دارد.

آشنایی با اهل‌بیت (ع) در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محبوبه کرمی در مراسم برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان جلوه‌های عاشورا در بین مددجویان نسوان زندان مرکزی کرمانشاه گفت: آشنایی با سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت و به‌کارگیری آن در زندگی در کاهش آسیب‌های رفتاری و اجتماعی بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند ضامن سعادت دنیوی و اخروی هر فرد باشد.

وی افزود: به منظور گرامیداشت ایام ماه محرم و بیان اهداف قیام عاشورایی سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) یک دوره مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان جلوه‌های عاشورا در بین مددجویان نسوان زندان مرکزی برگزار شد.

کرمی هدف از برگزاری این مسابقه را اشاعه فرهنگ عاشورایی و نیز آشنایی هرچه بیشتر مددجویان با سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در بین مددجویان عنوان کرد.

مسئول بند نسوان زندان مرکزی کرمانشاه ادامه داد: یکی از جلوه‌های شاخص رفتار، ایمان و ایثار در واقعه کربلا حضرت زینب‌کبری (س) است که مطالعه سیره رفتاری‌، اعتقادی و از خود گذشتگی این بانوی بزرگوار و چگونگی برخورد آن حضرت با خانواده‌، مصائب و مشکلات می‌تواند به عنوان الگوی صبر‌، استقامت و پایداری در همه ابعاد زندگی شخصی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرد‌.

کرمی در پایان تصریح کرد: به‌ منظور ترغیب و تشویق مددجویان و اشاعه فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در زندان از نفرات برگزیده با اهدای لوح تقدیر شد. 

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول