اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون

830 آسیب دیده اجتماعی در کرج ساماندهی شدند

خبرگزاری فارس: مدیر کنترل و نظارت معاونت خدمات شهری شهرداری کرج از شناسایی و ساماندهی 830 فرد آسیب‌دیده اجتماعی در این کلانشهر خبر داد.

830 آسیب دیده اجتماعی در کرج ساماندهی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، حشمت‌الله عزیزی اظهار داشت: طی شش ماه نخست سال جاری ستاد آسیب دیدگان اجتماعی این مدیریت در شهرداری، اقدامات لازم را برای کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه انجام داده است.

وی افزود: در این زمینه در مجموع طی نیمه نخست امسال، 830 فرد آسیب دیده اعم از معتاد، کارتن خواب، اتباع کشورهای همسایه شرقی و ... شناسایی و ساماندهی شدند.

*افزایش تجهیزات ستاد ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی

این مسئول تصریح کرد: از تعداد کل افراد مذکور، 124 معتاد، 285 نفر اتباع کشورهای شرقی، 453 مرد، 153 زن، 141 کودک پسر و 83 کودک دختر بودند.

عزیزی به افزایش تجهیزات و امکانات اولیه، تقویت از لحاظ نیروی انسانی و ارتقای ساعت کار ستاد ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری طی نیمه نخست امسال خبر داد.

*هر گونه تخلف ساختمانی به صورت دقیق رصد می‌شود

مدیر کنترل و نظارت معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، بازدید از مناطق 12 گانه به صورت مستمر و روزانه را از اولویت‌های این مدیریت اعلام کرد و گفت: در این زمینه هرگونه تخلف ساختمانی و شهری توسط کارشناسان فنی مستندسازی و طی مکاتبه‌ای به مدیران و مسئولان مربوطه منعکس می‌شود.

وی به ابلاغ آیین‌نامه‌ها و قوانین و مقررات مورد نیاز مناطق در بحث ساخت و ساز و نظارت بر اجرای دقیق آن اشاره کرد و افزود: ایجاد تعامل بیشتر با واحدهای شهرسازی و حقوقی مناطق به منظور بهبود روند کنترل ساخت و ساز غیرمجاز از اهداف و اولویت‌های این مدیریت است.

انتهای پیام/2302/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول