اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سیما فردوسی:

آسیب‌های اجتماعی با درک متقابل قابل پیشگیری است

خبرگزاری فارس: یکی از روانشناسان برجسته کشور گفت: بسیاری از چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی در پرتو گذشت و درک متقابل قابل پیشگیری است.

آسیب‌های اجتماعی با درک متقابل قابل پیشگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، سیما فردوسی در همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی که با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، مدیرعامل و رؤسای شعب جمعیت هلال احمر مازندران و با تلاش اداره آموزش و پژوهش این نهاد برگزار شد با اشاره به مهارت‌های زندگی در پرتو الگوی ایرانی اسلامی به تبیین سیر تکوین شخصیت انسان و نگاه او به زندگی پرداخت.

وی با اشاره به ضرورت لحاظ کردن نشاط و پویایی در زندگی فردی و اجتماعی، خانواده را کانون ایجاد تحولات بنیادین در جامعه برشمرد و بر حفظ قداست و منزلت این نهاد تاکید کرد.

فردوسی افزود: امید و عشق به خدا، تلاش انسان برای ارتقای ظرفیت‌های فردی و اجتماعی، رشد فضائل اخلاقی و پرهیز از رذائل از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی است که همه باید به آن اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با تشریح تفاوت‌های روانشناختی زن و مرد، شخصیت آنها را مکمل یکدیگر توصیف کرد و افزود: درک تفاوت‌های رفتاری زن و مرد و احترام متقابل به تفکرات یکدیگر در محیط خانواده و محل کار می‌تواند به شکوفایی استعدادهای ذاتی و لذت‌بخش بودن زندگی کمک کند.

فردوسی یادآور شد: بسیاری از چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی در پرتو گذشت و درک متقابل قابل پیشگیری است.

انتهای پیام/86003/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول