اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گنبدکاووس:

ریشه بسیاری از آسیب‎ها اجتماعی به اعتیاد ختم می‎شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه پیشگیری از اعتیاد باید به عنوان یک فرهنگ عمومی در جامعه همگانی شود گفت: ریشه بسیاری از آسیب‎ها در جامعه به اعتیاد ختم می‎شود.

ریشه بسیاری از آسیب‎ها اجتماعی به اعتیاد ختم می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس استان گلستان، محمدعلی عسگری در جمع دانشجویان دختر این شهر گفت: گرایش به موادمخدر، معمولاً ناشی از آشفتگی‎های روانی است و تا علت‎های اصلی برطرف نشود معلول‎ها را نمی‎توان تعریف کرد.

وی عدم آگاهی، لذت‎جویی، تسکین موقت و یأس، سرخوردگی و آشفتگی را از علل گرایش افراد به موادمخدر عنوان کرد و افزود: لازمه حل مسأله‎ای پیچیده اعتیاد، تفکر بیشتر است.

عسگری اعتیاد را ریشه همه آسیب‎ها در جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: ریشه بسیاری از آسیب‎ها همچون سرقت، درگیری، قتل و تکدی‎گری به اعتیاد ختم می‎شود.

وی با اشاره به تغییر الگوی مصرف موادمخدر از سنتی به موادمخدر صنعتی اظهار داشت: افزایش آگاهی جوانان می‎تواند از بروز بسیاری از آسیب‎ها جلوگیری کند.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول