اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دلیجان:

تعامل تشکل‌های مردم‌نهاد سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری دلیجان گفت: تعامل و رابطه تشکل‌های مردم‌نهاد با یکدیگر موجب رشد اقتصادی و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

تعامل تشکل‌های مردم‌نهاد سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهرداد امرایی صبح امروز در نشست با تشکل‌های مردم نهاد اظهار داشت: امروز تشکل‌های مردم نهاد از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار هستند که باید به نقش ارزنده این نهاد در جامعه توجه کرد.

وی تصریح کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد بازوی توانمند دولت در امور جامعه هستند که تقویت این تشکل‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری دلیجان گفت: قانون‌مداری، قانونمندی، توجه به جلب رضایت خدا، حرکت بر اساس اصول، تلاش در راستای سودرسانی به جامعه و جلوگیری از سوءاستفاده اشخاص خاص از موضوعات مهمی است که تشکل‌های مردم نهاد باید به آن‌ها توجه کنند.

امرایی افزود: همانطور که تشکل‌ها در امر ارایه خدمات حمایتی اجتماعی به گروه‌های هدف تلاش می‌کنند، تشکل‌های سیاسی نیز باید در راستای رشد افکار جامعه گام بردارند.

وی ادامه داد: هر تشکلی که شکل می‌گیرد باید در چارچوب قانون تلاش و فعالیت خود را آغاز کند و بکوشد بهترین عملکرد را از خود بر جای بگذارد.

سرپرست فرمانداری دلیجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حملات رژیم غاصب صهیونیست بیان داشت: تمام تشکل‌ها و NGOهای مردم‌نهاد در سراسر دنیا باید این حرکت ناجوانمردانه را محکوم کنند.

امرایی گفت: در حال حاضر تمام تشکل‌های فعال شهرستان در بخش حمایتی هستند و در بخش نظام صنفی و اقتصادی و سیاسی کمتر دیده می‌شوند.

در حال حاضر بیش از 30 تشکل مردم‌نهاد در این شهرستان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول