اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

مسئولیت جوانان دفاع از مرزهای اعتقادی اسلام است‌

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: مسئولیت امروز جوانان دفاع از مرزهای فرهنگی، اعتقادی و ایمانی ملت ایران و جهان اسلام است.

مسئولیت جوانان دفاع از مرزهای اعتقادی اسلام است‌

جواد کمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: نسل جدید انقلاب و جوانان ما باید در دشمن‌شناسی با بصیرت هر چه تمام‌، قدرت ایمانی، هوشیار، مقاوم و خنثی کننده توطئه‌های فرهنگی باشند.

وی بیان داشت: رسالت دیروز جوانان ما حضور در جبهه‌های جنگ سخت بود و هشت سال دفاع ملت ایران در برابر استکبار و ارتجاع عرب با پیروزی و سربلندی با نثار جان و خون بهترین‌ها به پایان رسید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان افزود: مسئولیت امروز جوانان، دفاع از مرزهای فرهنگی، اعتقادی و ایمانی ملت ایران و جهان اسلام است و در سایه ایمان، بصیرت و اراده، جوانان ما سربلند و سرفراز، دشمنان شیطان‌صفت را با ذلت و شکست روبه‌رو می‌کنند.

کمالی با بیان اینکه دشمن در جبهه فرهنگی حرفی برای گفتن ندارد، ابراز داشت: مسلمانان، قرآن عظیم، عترت کریم، نهج‌البلاغه، عاشورا و انتظار را در گنجینه معنوی خود دارند و دشمن از این بسترها و موهبت‌ها محروم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان خاطرنشان کرد: ملتی که با این توان، تجربه و مکتب قدرتمندانه با دنیا سخن می‌گوید، قطعا پیروز میدان فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه استکبار هزاران شبکه و سایت را برای هجمه فرهنگی و تبلیغات منفی در اختیار دارد، ابراز داشت: اگر چه امکانات ما در برابر آنها محدود است، اما در بیان حق و اثرگذاری کلام، حرف اول را اسلام و اسلامیان می‌زنند.

کمالی عنوان کرد: شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و هجمه فرهنگی استکبار طی چند سال گذشته ثمری برای آنها نداشته و به جرات می‌توان گفت در اهداف شوم خود در جبهه فرهنگی با شکست مواجه شده‌اند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول