اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

90 درصد اختلافات بر اثر مسائل بی‌ارزش است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: در جامعه با کم‌صبری در بین افراد روبه‌رو هستیم و 90 درصد اختلافات بر اثر مسائل بی‌ارزش و پیش پا افتاده است‌ و این نتیجه بی‌صبری افراد است.

90 درصد اختلافات بر اثر مسائل بی‌ارزش است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی در همایش فرماندهان و مدیران پیشکسوت دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از زیباترین تصاویری که قرآن کریم مشخص کرده استفاده از درس‌ها، پندها و حکمت‌های پیامبران الهی است.

وی افزود: جهاد، دفاع، مهدویت و کار سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بدون تقوای الهی ‌بی‌معنا است و اگر هر کاری که در این دنیا انجام دهیم به سوی خدا ختم شود در زندگی موفق هستیم.

کمالی عنوان کرد: ما امروزه در جامعه با کم‌صبری در بین افراد روبه‌رو هستیم و 90 درصد اختلافات بر اثر مسائل بی‌ارزش و پیش پا افتاده است‌ و این نتیجه بی‌صبری افراد است.

وی گفت: ‌مدیر توانا کسی است که وقتی همه فریاد می‌زنند آن لبخند بزند و مدیری که در راستای امامت و ولایت حرکت کند.

کمالی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فراز و فرودهای بزرگی و  چه سختی‌های، تنگناها‌، تهدیدات‌‌، تحریم‌ها‌ و مسائل سخت‌ را تحمل کردند و در مقابل آنها لبخند زدند و ایستادگی و پایداری کردند.

وی گفت: در جامعه ما به اندازه کشور چین دارو و به اندازه کشور هند بنزین و سالانه 6 میلیارد تومان اسراف در مواد غذایی داریم که باید اسراف را در کشور حل و فصل کنیم و به این طریق جلوی خیلی از مشکلات در جامعه گرفته می‌شود.

کمالی عنوان کرد: اگر شما هشت سال توانستید در مقابل 37 کشور دنیا با دست خالی مقاومت کنید، این عنایت خداوند و نتیجه انسجام و هماهنگی ملت با یکدیگر بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان بیان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که برگ برنده و قدرت حکومتی، عقیدتی و مکتبی در دست ما است و دشمن قدم به قدم عقب‌نشینی می‌کند، این امری مسلم و قطعی است، زیرا حرفی برای گفتن ندارد. 

وی ابراز داشت: ما قرآن‌، نهج‌البلاغه، حضرت علی (ع)، عترت، انتظار، عاشورا اهداف بلند اسلامی و قرآنی را داریم که آنها ندارند و حرفی برای گفتن در مقابل ما ندارد و در حال عقب‌نشینی هستند. 

کمالی گفت: دلیل عقب‌نشینی استکبار قرآن‌سوزی است که دلیل شکست و سقوط استبداد است و به همین دلیل به پیامبر عظیم‌الشان هتک حرمت می‌کنند.

وی افزود: 33 سال ایران را تحریم کردند چه جوابی گرفتند ما 6 هزار کیلومتر مرز خاکی، 2 هزار و 800 کیلومتر مرز آبی داریم و نقطه ورود و رفت و آمد غرب و شرق هستیم در حساس‌ترین نقطه استراتژیک ‌و انرژی دنیا قرار داریم، تنگه هرمز که 70 درصد انرژی جهانی را جواب‌گو است در اختیار ما قرار دارد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول