اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

درک شهدا با آگاهی کامل از دین حاصل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: شهیدان را کسانی درک می‌کنند که در تمام مسائل دین آگاهی کامل داشته باشند.

درک شهدا با آگاهی کامل از دین حاصل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد جواد کمالی ظهر امروز در دومین یادواره شهدای شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: مقرب‌ترین انسان‌ها در پیشگاه خداوند شهدا هستند و عظمت و حیات شهیدان به این سادگی نیست و از حوزه درک ما انسان‌ها خارج است.

وی با بیان اینکه خداوند تمام گناهان شهیدان را منزه کرده و نخستین قطره خونی که از شهید بر زمین می‌ریزد تمام گناهان او بخشیده می‌شود و این مطلب در قرآن مجید آمده است، افزود: خانواده‌های شهدا انجام تکلیف کرده‌اند و سعادت این دنیا و آخرت قطعأ نصیب آنها می‌شود.

کمالی با تأکید اینکه باید به خانواده‌های شهدا تبریک گفت که شهادت از همه درجات بالاتر است، تصریح کرد: شهیدان را کسانی درک می‌کنند که در تمام مسائل دین آگاهی کامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمام عزت جمهوری اسلامی و آنچه امروز افتخار می‌کنیم به برکت خون شهیدان در جبهه و سایر نقاط کشور است، خاطرنشان کرد: بیش از 240 هزار شهید در دوران دفاع مقدس داشتیم که 17 هزار نفر از آنها به دست منافقان ترور شده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: باید قدردان و شکرگزار خیلی از کارها در این نظام باشیم که مستقل‌ترین کشور در روی کره زمین و آزادترین کشور دنیا هستیم و این همه موفقیت در سایه صبر و استقامت حاصل شده است.

کمالی با اشاره به اینکه پایداری و صبر و استقامت در مجموعه بشری است، افزود: صبر مورد تأکید قرآن است و کلمه صبر 105 بار در قرآن آمده است و بشارت داده که خداوند با صابران است و با صبر و پایداری است که این مملکت به اینجا رسیده است.

وی با بیان اینکه خیزش‌های اسلامی که امروز برپا شده از برکت خون شهدا است، بیان کرد: امروز همه کشورها فریاد اسلام را سر می‌دهند و اینکه به پیامبر(ص) و قرآن در بعضی کشورها توهین می‌کنند، از ترس اسلام است و حضور مردم در صحنه، تمام دسیسه‌های دشمنان علیه اسلام را خنثی کرد.

به گزارش فارس، در حاشیه این یادواره نمایشگاه عاشورایی و عکس در مصلای عنبرآباد برپا و بیش از 100 عکس از شهیدان به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/80005/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول