اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان خبر داد

پیشرفت 82 درصدی مصوبات هیئت دولت در شهربابک

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: 82 درصد از مصوبات هیئت دولت در شهرستان شهربابک اجرایی شده است.

پیشرفت 82 درصدی مصوبات هیئت دولت در شهربابک

جواد کمالی امروز در حاشیه سفر به شهربابک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: طی دولت احمدی‌نژاد اتفاقات بسیار مفیدی در شهربابک رخ داده است که می‌توان به ساخت 3 هزار مسکن و آماده شدن 61 طرح هادی روستایی و پیشرفت 82 درصدی مصوبات دولت اشاره کرد.

وی افزود: طی سه سفر هیئت دولت به استان کرمان و شهربابک، این شهرستان 126 پروژه داشته که 72 تا اجرا و 35 پروژه از آنها در دست اجرا و 15 پروژه در دست پیگیری است که امیدوارم با انتصاب فرماندار جدید بتوانید این طرح‌ها را به مرحله اجرای شده نزدیک کنید.

کمالی خاطرنشان کرد: میمند به زودی به ثبت جهانی می‌رسد و با این اتفاق میمند سومین اثر بعد از ارگ بم و باغ شاهزاده ماهان است که به ثبت جهانی می‌رسد.

وی تصریح کرد : در بحث اعتبارات امسال 10 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار در قالب 130 پروژه و 119 طرح به شهربابک اختصاص یافته که این یک کار بزرگی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت ارزشمند ذخیره الهی معادن مس گفت: باید از این معادن استفاده صحیح کرد و اشتغال و اقتصاد منطقه را با خلاقیت گسترش دهیم.

وی با اشاره به وجود محور ترانزیتی تهران – بندرعباس در شهربابک بیان داشت: شهربابک جزو یکی از بهترین نقاط کشور در جنوب شرق است.

کمالی ابراز داشت: شهربابک با دارا بودن میمند نقطه اول تاریخ دنیا و کشور است و میمند می‌تواند اشتغالزایی زیادی داشته باشد، البته باید به ایرانیان و جهانیان شناسانده شود که با ثبت جهانی این اثر این اتفاق رخ می‌دهد.

معاون ساسی امنیتی استاندار کرمان مردم شهربابک را مردمی با فرهنگ و با سطح تحصیلات بالا دانست و افزود: مردم شهربابک مردمانی ولایت‌مدار هستند، لذا باید در زمینه فرهنگ شهرستان هم اقدامات بیشتری انجام شود.

وی دلیل افزایش قیمت برخی اجناس را برخی افراد داخلی دانست که خود را مسلمان می‌پندارند و با این گرانی‌ها هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند و فقط خودشان شکست می‌خورند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول