اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

تفکیک پدافند غیرعامل و مدیرت بحران انجام شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: تفکیک پدافند غیرعامل و مدیرت بحران با مدنظر قرار دادن نقاط مشترک این دو مقوله باید انجام شود.

تفکیک پدافند غیرعامل و مدیرت بحران انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی چهارشنبه شب در دیدار با معاون بحران سازمان پدافندعامل اظهار داشت: تعریف پایگاه اعتباری روشن برای پدافند غیرعامل امری ضروری است.

وی با اشاره به ساز و کار جدید پدافند غیرعامل در ایران ابراز داشت: راه‌اندازی اداره کل پدافندغیرعامل حرکت مطلوب و شایسته تقدیر است.

کمالی تصریح کرد: بحث پدافند غیرعامل باید مورد توجه جدی قرار گیرد و به جای ستادهای حاشیه‌ای به متن اجرایی و اداری وارد شود.

وی افزود: گرچه نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی اعتقاد مطلوبی به بحث پدافند غیرعامل دارند اما این موضوع باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و آموزش‌های بیشتری در این زمینه ارائه شود.

کمالی با بیان اینکه تعیمم آموزش به اعتبار، برنامه‌ریزی و امکانات نیاز دارد، عنوان کرد: آموزش‌های اختصاصی و عمومی در زمینه پدافند غیرعامل باید انجام شود و در آموزش‌های عمومی از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کرد.

این مسئول اذعان داشت: توجه مقام معظم رهبری به بحث پدافند غیرعامل بیانگر اهمیت این موضوع است.

کمالی با اشاره به اینکه کمترین آمار در دفاع ملی در بحث پدافند غیرعامل 60 درصد است، گفت: تفکیک پدافند غیرعامل و مدیرت بحران با توجه به نقاط مشترک این دو مقوله باید صورت گیرد.

وی قانونمند کردن پدافند غیرعامل را مهم خواند و ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی باید قانون مربوط به پدافند غیرعامل را تصویب کند و همچنین اعتبار مشخصی برای این موضوع تعیین شود.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول