اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

خبرگزاری فارس پیشتاز در عرصه اطلاع‌رسانی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: خبرگزاری فارس گام‌های ارزشمندی را در عرصه اطلاع‌رسانی استانی و کشوری برداشته است.

خبرگزاری فارس پیشتاز در عرصه اطلاع‌رسانی است

جواد کمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی اظهار داشت: رسالت قلم کاری بسیار سنگین است و می‌توان راهکارهای توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور را رقم بزند.

وی بیان داشت: اگر اهل قلم در راستای ارائه نظرات کارشناسی در بخش‌های مختلف زندگی مردم حرکت کنند، قطعا روند رشد و توسعه استانی و ملی ما سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

کمالی با بیان اینکه دیدگاه مطبوعات و رسانه باید جامع باشد، افزود: اصحاب رسانه علاوه بر اینکه زبان گویای جامعه و بیان مشکلات اجتماعی است، باید محدودیت‌ها و مشکلات اجرایی نظام را نیز به بهترین وجه به مردم منتقل کند.

وی عنوان کرد: صرف بیان و طرح مشکلات به صورت یک طرفه، ثمری ندارد، بلکه باید به ارائه راه حل‌های کارشناسی و محدودیت‌های طرف مقابل نیز دقت و توجه شود.

کمالی با اشاره به فعالیت 170 نشریه ملی و استانی، خبرگزاری و سایت‌های خبری در استان کرمان گفت: حجم کمی مطبوعات ما بالا و مطلوب است، اما باید به محتوای آنها نیز توجه کرد.

وی ابراز داشت: موقعیت استان کرمان‌ و تنوع اقلیمی، تاریخی، فرهنگی آن می‌طلبد که اطلاع‌رسانی‌های کارشناسی‌تر و بیشتری در برنامه کاری رسانه‌ها باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: خبرگزاری فارس تاکنون گام‌های ارزشمندی را در عرصه اطلاع‌رسانی استانی و کشوری برداشته است.

کمالی بیان داشت: به روز بودن، ذوق و سلیقه در نشر و پخش اخبار، انتشار لحظه‌ای اخبار از ویژگی‌های اطلاع‌رسانی است که در خبرگزاری فارس دیده می‌شود و استمرار دارد و مربوط به مقطع زمانی خاص نمی‌شود.

وی اذعان داشت: محیط باز امروز و آزادی‌های اجتماعی و سیاسی ما، باب هرگونه اظهارنظر و ارائه راه حل و انتقاد سازنده را به روی اهل قلم باز گذاشته است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول