اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان خبر داد

فعالیت 116 پایگاه امداد جاده‌ای در کرمان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: تعداد پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای استان کرمان از 14 پایگاه به 116 پایگاه رسیده است.

فعالیت 116 پایگاه امداد جاده‌ای در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی کار بسیار گسترده، پیچیده، پرحجم، پر توقع و پر مخاطره‌ای را با کمبود امکانات دارد و باید در زمینه رعایت قانون با متخلفان برخورد محکم و جدی شود.

وی  با اشاره به اینکه در قرآن کریم در مورد امنیت 252 آیه آمده است، افزود: باید طبق قرآن عمل کنیم و مقرارت اسلامی و غیر را در جامعه به اجرا در آوریم و باید در کارکرد زمینه فرهنگ اجتماعی تا قوانین و مقررات به بهترین شکل اجرا شود.

کمالی عنوان کرد: رسانه‌ها در زمینه تبلیغات، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی باید به نیروی انتظامی کمک کنند تا مردم از واقعیت‌ها و آنچه باید بدانند، مطلع شوند.

کمالی تصریح کرد: در 10 سال گذشته در کشور بر اثر تصادفات و حوادث رانندگی 270 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند و 500 هزار نفر دیگر نیز معلول و مصدوم جدی شده‌اند.

وی بیان کرد: رعایت نظم و انضباط تأثیر مستقیم بر زندگی انسان در ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دارد و می‌توانیم با رعایت نظم بالاترین رتبه جهان را در تمام زمینه‌ها به خود اختصاص دهیم.

کمالی با اشاره به اینکه  200 هزار همیار پلیس در استان کرمان وجود دارد، افزود: ورود کودکان به این عرصه و فرهنگ‌سازی‌های لازم در زمینه پیشگیری از تصادفات باید در مدارس، اصناف و سایر بخش‌ها بیشتر شود.

معاون استاندار کرمان با اشاره به اینکه اقدامات پژوهشی خوبی در نیروی انتظامی استان در این رابطه صورت گرفته است، گفت: باید موارد انضباطی و ترافیکی را نیز آسیب‌شناسی کرد تا اشکالات کار برطرف شود.

کمالی عنوان کرد: پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای استان کرمان نیز از 14 پایگاه به 116 پایگاه رسیده است و تعداد پایگاه‌های امداد جاده‌ای در استان کرمان از سال 84 تاکنون از 9 پایگاه به 18 پایگاه افزایش یافته است.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی استان کرمان در برقراری نظم و امنیت گفت: نیروی انتظامی استان کرمان بیش از 500 شهید و 700 جانباز را برای برقراری امنیت و آرامش و نظم مردم این خطه تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

به گزارش فارس در پایان این همایش از نمونه‌های ترافیکی استان کرمان در بخش‌های مختلف تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول