اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

کرمان با فیلم «خسته نباشید» به دنیا معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: تولید فیلم سینمایی «خسته نباشید» توسط یک گروه اصیل و هنرمند می‌تواند در معرفی قابلیت‌های استان کرمان به مردم ایران و جهان مؤثر باشد.

کرمان با فیلم «خسته نباشید» به دنیا معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی صبح امروز در حاشیه آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی "خسته نباشید" در محل هتل پارس کرمان اظهار داشت: کرمان به عنوان یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور در زمینه میراث فرهنگی، آثار باستانی و تاریخی است.

وی با اشاره به اهمیت تاریخ کرمان ابراز داشت: هر کس که تاریخ کرمان را بخواند از مطالعه تاریخ ایران ‌بی‌نیاز می‌شود.

کمالی عنوان کرد: مسافت زیاد کرمان از پایتخت و نجابت و آرام ‌بودن مردم کرمان مانع از حضور هنرمندان در این استان و معرفی مناسب آثار باستانی و جاذبه‌های گردشگری این خطه شده است.

وی تصریح کرد: تولید فیلم سینمایی «خسته نباشید» توسط یک گروه اصیل و هنرمند می‌تواند در معرفی قابلیت‌های استان کرمان به مردم ایران و جهان مؤثر باشد.

کمالی با بیان اینکه با اثبات تمدن «ارت» در جیرفت نظام تاریخ دنیا تغییر می‌کند، بیان داشت: ما منتظریم تا نتایج کاوش‌ها در این منطقه اعلام شود.

این مسئول از دست‌اندرکاران فیلم سینمایی «خسته نباشید» درخواست کرد تا از جاذبه‌های گردشگری استان کرمان بازدید کنند تا از نزدیک با قابلیت‌ها و جذابیت‌های تاریخی و باستانی کرمان آشنا شوند.

کمالی اذعان داشت: دست‌اندرکاران فیلم سینمایی «خسته نباشید» باید فعالیت‌های هنری که در زمینه گردشگری استان کرمان در گذشته انجام شده است را بازبینی کنند تا این فیلم تکراری نباشد و جذابیت جدیدی را به وجود آورد.

وی خاطر نشان کرد: در این فیلم هر چقدر که بتوان موقعیت فرهنگی و آثار باستانی استان کرمان را با نگاه هنری معرفی کرد این امر می‌تواند در آشنایی مردم با این منطقه تأثیرگذار باشد.

کمالی با بیان اینکه زبان هنر رساترین و گویاترین زبان است، افزود: یک تصویر به اندازه یک هزار صفحه کتاب مؤثر است.

وی ابراز داشت: استان کرمان در زمینه فرهنگ، تاریخ، آثار باستانی و میراث فرهنگی رتبه نخست کشور را دارد که در فیلم سینمایی «خسته نباشید» باید این ظرفیت‌ها به مخاطبان منتقل شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان از آمادگی مجموعه مدیران کرمان برای همکاری با دست‌اندرکاران فیلم سینمایی «خسته نباشید» خبر داد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول