اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار عراقی:

شکار هر پهپاد آمریکائی به بند کشیدن آمریکاست

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شکار هر پهپاد آمریکایی؛ به بند کشیدن خود آمریکاست.

شکار هر پهپاد آمریکائی به بند کشیدن آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج)، سردار عبدالله عراقی در صبحگاه نظامی مرکز آموزشی شهدای جوادنیا با اشاره به شکار پهپاد آمریکایی‌ها در سالگرد شکار آر.کیو 170 اظهار داشت: بار دیگر آمریکا و دشمنان قسم خورده این نظام از اقدام هوشیارانه و غافل‌گیرانه سپاه به خود لرزیدند و این حرکت نشان داد که چشمان سربازان این نظام همیشه باز است و کوچک‌ترین تحرک دشمن بدون پاسخ نخواهد ماند.

جانشین نیروی زمینی سپاه بیان کرد: سیر تحولات و حوادث جهانی بیانگر آن است که انقلاب اسلامی مسیر دگرگونی سیاسی عالم را تنظیم می‌کند.

عراقی تأکید کرد: انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بدون امکانات و با دست خالی بر آمریکا، شوروی، اروپا و اعراب چیره شد و امروز نیز با قدرت در مقابل دشمن ایستاده، ولی امروز ایران از هر لحاظ قوی و مجهز است.

وی ادامه داد: دشمنان می‌خواستند عاشورا نقطه پایان اسلام باشد، اما این حادثه تاریخ‌ساز طلوع دوباره اسلام ناب محمدی (ص) در تاریخ شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این عنایت خداوند است که بار دیگر سربازان جان برکف این نظام بتوانند دشمن را که همواره خودستایی می‌کند، در بند بکشند و آمادگی‌های رزمی و دفاعی نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران دست دشمنان را همواره باز کرده و آنان را رسوا کرده است.

عراقی ابراز داشت: سپاه یک تفکر بیشتر ندارد و آن نیز تنها راه مبارزه با دشمنان در خط ولایت بودن است و هر لحظه غفلت از این مهم پیروزی دشمن را به همراه دارد.

گفتنی است در ابتدای این مراسم سردار عراقی از نیروهای مستقر در میدان نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/77002/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول