اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی:

آمریکا باز هم در جنگ الکترونیکی با ایران سرافکنده شد

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: با شکار دومین پهباد، آمریکا باز هم در جنگ الکترونیکی با ایران سرافکنده شد و هیبت استراتژیک خود را در جهان از دست داد.

آمریکا باز هم در جنگ الکترونیکی با ایران سرافکنده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نادر مقدسی صبح امروز در نشست هفتگی این حزب در اراک با اشاره به زمین‌گیر کردن دومین پهباد آمریکایی توسط غیور مردان نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: آمریکا فکر می‌کرد زمین‌گیر شدن پهپاد قبلی‌اش در ایران کاملا اتفاقی بوده، اما این رویداد نشان داد که دیگر دوران استیلای نظامی آمریکا به سر آمده و در حوزه نظامی نیز توان مقابله با ایران را ندارد.

وی افزود: این شکار بار دیگر نشان داد ایران از نظر نظامی و دفاعی نه تنها برترین قدرت منطقه است، بلکه در سطح جهان نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود به پیشنهاد مذاکره وزیر خارجه آمریکا با ایران اشاره و تصریح کرد: آنها در مذاکره به دنبال تحمیل مطالبات خود هستند و حقی برای ملت ایران قائل نیستند به همین دلیل ایران اسلامی این گونه مذاکرات را به رسمیت نمی‌شناسد.

مقدسی تاکید کرد: آنها از یک سو پیشنهاد مذاکره می‌دهند و از سوی دیگر فشارهای خود را بر ملت ما بیشتر می‌کنند که این نشان دهنده دوگانگی در رفتار و حرکات آن‌ها است.

وی با اشاره به اقدام اخیر مجلس سنا آمریکا گفت: اقدام مجلس سنا و تصویب تحریم‌های جدید با ژست و ادعاهای دولت آن کشور در حمایت از مسیر مذاکره و دیپلماسی سازگاری ندارد و آنها خوب می‌دانند که ترفند چماق و هویج برای برقراری گفت‌وگو یک ترفند پوسیده و نخ‌نما است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی همچنین در مورد انتصابات اخیر رئیس‌جمهور ادامه داد: هر چند که معتقدیم رئیس‌جمهور وفق اصول قانون اساسی به ویژه اصول 127 - 124 - 126 و ... می‌تواند افرادی را در هر حوزه‌ای منصوب کند، اما آنچه مورد گلایه‌ است آنکه این انتصابات و تغییرات در چند ماه پایانی دولت چه معنایی دارد؟ و اساسا این همه تغییرات در سطوح مدیریتی چه دستاوردهایی در پی داشته است و دیگر آنکه انتصابات و تغییرات اخیر در راستای حل کدام مشکل از مشکلات مردم به خصوص در حوزه اقتصادی صورت گرفته است؟

مقدسی همچنین با گرامی‌داشت سالروز 16 آذر و روز دانشجو گفت: 16 آذر سرآغاز حضور آگاهانه و تاثیرگذار دانشگاهیان در عرصه سیاسی کشور و یادآور روحیه استکبار ستیزی است.

وی با بیان اینکه دانشجویان همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب حاضر بوده‌اند اظهار داشت: بی شک تلاش برای کسب و تولید علم و دانایی، عینیت بخشیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و رهبری، تلاش برای حفظ هویت تاریخی ایران، شناخت و تکریم ارزش و جایگاه دانشجو و دانشگاه، حفظ هوشیاری و بصیرت، استفاده از فرصت‌های موجود برای رشد و توسعه کشور و بسترسازی برای تحقق اهداف متصور نظام در سند چشم‌انداز ایران 1404 از جمله وظایف و مسئولیت‌های امروز دانشجویان است.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول