اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان مطرح کرد

قدرت ایران غیرقابل انکار است / جمهوری اسلامی حاضر به مذاکره با آمریکا نیست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: قدرت ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان غیرقابل انکار است.

قدرت ایران غیرقابل انکار است / جمهوری اسلامی حاضر به مذاکره با آمریکا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسین‌علی جعفری در گردهمایی پاسداران سپاه استان سمنان که در حسینیه ثارالله سمنان برگزار شد، اظهار داشت: مواضع وزیر امور خارجه آمریکا در جمع صهیونیست‌ها، ناشی از حقیقت واقعی قدرت ایران اسلامی حتی در درون آمریکاست.

وی با بیان اینکه پس از ترور شهید احمدی‏روشن در تعدادی از شهرهای آمریکا علیه این اقدام وحشیانه به نفع جمهوری اسلامی ایران تظاهرات شد، افزود: قدرت ایران اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در کل جهان برای آمریکا ملموس است.

معاون سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به طرح موضوع مذاکره آمریکا با ایران خاطرنشان کرد: هدف سران آمریکا از طرح مذاکره به معنای تعامل، همکاری و مذاکره حقیقی نیست و غرب در پوشش شعار مذاکره خواهان تسلیم بی‌چون و چرای ایران است.

وی تأکید کرد: طبیعتاً با شرایطی که غرب از مذاکره انتظار دارد، جمهوری اسلامی ایران حاضر به مذاکره با آمریکا نیست؛ چرا که در این وضع، مذاکره مفهومی جز سازش و تسلیم برابر آمریکا نخواهد داشت.

جعفری اضافه کرد: مذاکره و تعامل با آمریکا بدون توجه این کشور به هویت و استقلال ایران اسلامی غیرقابل پذیرش است.

وی با بیان اینکه هیلاری کلینتون بزرگ‏ترین مشکل دوران وزارت خود را ایران برشمرده است، افزود: این رُک‌گویی آشکار توسط وزیر امور خارجه آمریکا، ناشی از قدرت واقعی و غیرقابل پوشش ایران است.

معاون سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: هم‌زمان با سخنان دو پهلو و انعطاف‏پذیر کلینتون با محوریت مذاکره، کنگره آمریکا تحریم‌های بیشتری را علیه ایران اسلامی شکل داد و همین موضوع برای اثبات بی‌صداقتی آمریکایی‌ها کافی است.

وی با اشاره به تحریم رسانه‌های ایران توسط غرب ادامه داد: این تحریم‌ها در حقیقت مهر تأییدی بر قدرت رسانه‌ای ایران اسلامی است و میزان تأثیرگذاری مواضع ایران در جهان را به وضوح نشان می‌دهد.

جعفری تصریح کرد: جنگ هشت روزه غزه، توازن قوا به نفع ایران را در منطقه تقویت کرد و پیروزی مقاومت به اعتراف غربی‌ها در حقیقت پیروزی ایران اسلامی بر آمریکا و اسرائیل بود.

معاون سیاسی سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: پس از پیروزی غزه و تقویت مواضع ایران اسلامی، امروز سران غرب با طرح مباحثی نظیر مذاکره و البته فشارهایی نظیر تحریم‌ها، به دنبال مهار قدرت روزافزون ایران و کاهش تأثیرگذاری ایران اسلامی هستند.

انتهای پیام/22491/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول