اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

پیشنهاد مذاکره آمریکا با اغراض سیاسی مطرح شده است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی هدف آمریکا از پیشنهاد مذاکره را تضعیف روحیه ظلم‌ستیزی در جمهوری اسلامی دانست و گفت: این پیشنهاد با اغراض سیاسی و با هدف رد گم‌کنی مطرح شده است.

پیشنهاد مذاکره آمریکا با اغراض سیاسی مطرح شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز احمد علیرضابیگی در جمع فرمانده نیروی انتظامی استان، جنگ هشت روزه غزه را بهترین نمونه تاثیرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه دانست و اظهار کرد: شکست رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، ضرب شستی بود که این رژیم از جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد و در این جنگ هم رهبران جمهوری اسلامی و هم رهبران حماس به صراحت پشتیبانی ایران از مقاومت اسلامی را اعلام کردند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص این که در هر کجای جهان که رژیم صهیونیستی منافع مسلمانان را تهدید کند ما آنجا ایستاده‌ایم، افزود: حمایت جمهوری اسلامی از تمامیت ارضی سوریه نیز به این خاطر است که این کشور در نوک پیکان مبارزه به رژیم صهیونیستی قرار دارد.

وی استعفای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از جنگ غزه را نشانه شکست رژیم اشغالگر قدس دانست و با اشاره به سکوت بسیاری از دولت‌های عربی در قبال مسائل غزه خاطرنشان کرد: رهبران پرمدعای عرب و برخی از حاکمان منطقه که ادعای حمایت از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی را داشتند در قضایای اخیر کمترین حرکتی از خود نشان ندادند و هویت واقعی آنها آشکار شد.

علیرضابیگی با بیان این که جمهوری اسلامی در مقابل نظام سلطه تمام قد ایستاده است، افزود: نمونه این مدعا تسخیر پهباد آمریکایی و پرواز پهبادها و موشک‌های ایرانی بر فراز رژیم صهیونیستی است که نشان می‌دهد با وجود تحریم فناوری از سوی نظام سلطه، جمهوری اسلامی به پیشرفته‌ترین فناوری‌ها دست پیدا کرده است.

اراده خدا موجب استحکام و استمرار انقلاب اسلامی شده است

استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: برای نظام سلطه قابل قبول نیست که در مقابل او از قدرت دیگری نام برده شود و ما دشمنی این نظام را با انقلاب اسلامی از زمان شکل‌گیری انقلاب با همه وجود درک کرده‌ایم.

وی افزود: نظام سلطه با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف تمام تلاش خود را انجام داده تا مانع از شکل‌گیری قدرتی مثل جمهوری اسلامی شود اما اراده خداوند و پای‌بندی مردم به باورهای دینی و تبعیت از رهبری ولی فقیه موجب استحکام و استمرار انقلاب اسلامی شده است.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: وجود حکومتی که شالوده آن نفی ظلم و ستم بوده و برای همه آزادیخواهان و عدالت‌خواهان جهان الگو باشد به هیچ وجه مطلوب نظام سلطه نیست؛ به همین خاطر دشمن از تمام امکانات از جمله تحریم برای این که جمهوری اسلامی نتواند شکوفایی خود را به منصه ظهور برساند استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: با تمام تلاش‌های دشمنان و علی‌رغم خواست آنها نه تنها روند پیشرفت جمهوری اسلامی ایران متوقف نشده بلکه مسیر تعالی این کشور با استحکام بیشتری ادامه یافته است.

علیرضابیگی تصریح کرد: صاحب اصلی کشور ما امام زمان (عج) است و تا زمانی که پرچم این کشور به دست ولی فقیه بوده و باورهای اسلامی و اتصال به عاشورا وجود داشته باشد انقلاب اسلامی بیمه خواهد بود.

هدف آمریکا از پیشنهاد مذاکره، تضعیف روحیه ظلم‌ستیزی در جمهوری اسلامی است

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مذاکره با آمریکا اشاره کرد و هدف آمریکا از پیشنهاد این موضوع را تضعیف روحیه ظلم‌ستیزی در جمهوری اسلامی دانست.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی حاضر نیست از مسائلی همچون اسلامیت، آرمان‌خواهی و حمایت از فلسطین چشم‌پوشی کند و این همان چیزی است که نظام سلطه از مذاکره دنبال می‌کند.

علیرضابیگی افزود: ممکن است مذاکرات موجب کاهش سطح تنش شود اما دشمنی ما با ددمنشی آمریکا همچنان ادامه خواهد یافت و پیشنهاد مذاکره هم با اغراض سیاسی و با هدف رد گم‌کنی مطرح شده است.

وی اضافه کرد: برجسته کردن افرادی که از مذاکره با آمریکا صحبت می‌کنند از جمله اهداف پیشنهاد مذاکره است و برخی از این افراد نیز اعلام می‌کنند که بحث مذاکره را به امام راحل پیشنهاد داده‌اند.

دشمنی نظام سلطه با جمهوری اسلامی تمام‌شدنی نیست

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که دشمنی نظام سلطه با جمهوری اسلامی تمام‌شدنی نیست، افزود: امروز جنگ اقتصادی از جهات مختلف با شدت تمام در جریان است و تلاش دشمن بر این است که جمهوری اسلامی نتواند به مطالبات مردم پاسخ دهد.

وی اظهار کرد: نظام سلطه در جریان جنگ اقتصادی این‌طور القا می‌کند که مشکل اصلی دولت است و اگر دولت تغییر یابد مشکلات حل خواهد شد.

علیرضابیگی افزود: متاسفانه در داخل کشور هم افرادی القا می‌کنند که اگر فلان کس به صحنه بیاید مشکلات حل می‌شود؛ غافل از این که مردم ما دارای بصیرت هستند و همان راهی را که در سال 88 با تبعیت و پشتیبانی از ولی فقیه انتخاب کردند ادامه خواهند داد.

اعتماد مردم به دولت به خاطر وفاداری به انقلاب اسلامی است

وی تصریح کرد: مردم در سال 88 با وجود هجمه تبلیغاتی دشمن علیه کیان انقلاب اسلامی به تشخیص خود عمل کردند و این صحنه باز هم با شکوه بیشتری تکرار خواهد شد.

علیرضابیگی انتخاب مجدد دولت در سال 88 را نشان‌دهنده استمرار دلبستگی مردم به گفتمان عدالت و آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی دانست و افزود: در هشت سال گذشته دولتی بر سر کار بوده است که بر آرمان‌های انقلاب اسلامی تکیه کرده و مردم از روی وفاداری به گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی این دولت را انتخاب کرده‌اند. 

انتهای پیام/60002/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول