اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خبرگزاری فارس:

آمریکایی‌ها در مذاکرات تنها به دنبال منافع خود هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: آمریکایی‌ها در مذاکرات به دنبال منافع شخصی خود هستند و این مذاکرات را ما نمی‌پذیریم.

آمریکایی‌ها در مذاکرات تنها به دنبال منافع خود هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سیدنظام‌الدین موسوی عصر امروز در جمع دانشجویان تشکل‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی خرم‌آباد، گفت: مذاکره با آمریکا اگر به نفع آنها نباشد، می‌شود انجام بگیرد اما آنها به دنبال منافع خود و پذیرفتن تمام پیشنهادهای سیاسی خود توسط ایران هستند و ایران اسلامی نیز این گونه مذاکرات را به رسمیت نمی‌شناسد.

وی با بیان اینکه اصل مذاکره یک برگ برنده برای ماست، یادآور شد: همین که آمریکا می‌گوید ما برای مذاکره با ایران آماده‌‌ایم، برای ما یک برگ برنده است.

موسوی خاطرنشان کرد: مذاکره در کل یک نوع بازی شطرنج است که احتمال برد و باخت در آن وجود دارد و در حقیقت ما باید بدانیم که در این مذاکره چه نفع و سودی به ایران اسلامی می‌رسد.

مدیرعامل خبرگزاری فارس خاطرنشان کرد: در بحث عراق ما 4 مذاکره محدود با آمریکایی‌ها داشتیم که بعد از 4 دوره مذاکره با آمریکا آنها عقب کشیدند.

وی یادآور شد: متأسفانه آمریکا به دنبال این است که همه سیاست‌های آنها را ما بپذیریم و این نیز به ضرر جامعه ما تمام می‌شود و جامعه هرگز این مذاکره را نمی‌پذیرد.

موسوی در ادامه به بحث انرژی هسته‌ای اشاره کرد و گفت: امروز استکبار از توان هسته‌ای ایران ترس دارد.

مدیرعامل خبرگزاری فارس یادآور شد: امروز ایران اسلامی به گوهر گرانبهایی به نام انرژی هسته‌ای دست یافته است و این گوهر را به هیچ وجه و با هیچ چیزی عوض نمی‌کند.

موسوی یادآور شد: این گوهر گرانبها توسط دانشجویان ایران اسلامی به دست آمده است.

مدیرعامل خبرگزاری فارس در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه آیا تغییر و تحول اخیر در دولت احمدی‌نژاد به نفع نظام است یا خیر؟ گفت: این انتصاب‌ها فارغ از اینکه حق رئیس‌جمهور است اما دارای ایرادات مختلفی است.

وی تصریح کرد: یکی از ایرادات این انتصابات این است که در آخر دولت دهم قرار گرفته‌ایم و این تغییرات مشکل ایجاد می‌کند.

مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: در دولت احمدی‌نژاد به عنوان مثال در سازمان میراث فرهنگی 5 نفر تغییر کرده‌اند.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه چرا قوه قضائیه در خصوص اختلاس 3 هزار میلیاردی دیر عمل کرد، گفت: یکی از مشکلات قوه قضائیه ما اطاله دادرسی است اما به نظر می‌رسد خوشبختانه پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی توسط قوه قضائیه زود به نتیجه رسید.

سیدنظام‌الدین موسوی در پایان خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس مدافع نظام و دولت بوده و هست؛ اما جایی که نیاز بوده انتقاد کند، انتقاد کرده زیرا به نظر می‌رسد اساس نقد در دانشگاه و رسانه باید به وجود آید.

انتهای پیام/2304/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول