اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام پناهیان:

ایران 13 برابر دنیا سرعت علمی دارد / حال مردم از دموکراسی آمریکایی به هم می‌خورد

خبرگزاری فارس: کارشناس مسائل دینی مذهبی صدا و سیما گفت: ایران 13 برابر همه کشورهای دنیا حتی از آمریکا سرعت پیشرفت علمی داشته است.

ایران 13 برابر دنیا سرعت علمی دارد / حال مردم از دموکراسی آمریکایی به هم می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان صبح امروز در مراسم بزرگداشت دهه دوم محرم در جمع عزاداران حسینیه رضوان این شهرستان بیان داشت: انسان در زندگی روزمره مهارت‌هایی پیدا می‌کند که از آن مهارت‌ها به عنوان مهارت شغلی نام برده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر فرد دارای مهارت‌های خاصی در اجتماع است که بیشتر مهارت‌ها نیز دارای ارزش معنوی و دینی هستند، افزود: مهارت دینی از جمله مهارت‌هایی است که دین به انسان می‌دهد ولی در مقابل دنیای پست نه تنها مهارت را به انسان نمی‌دهد بلکه آن را از انسان می‌گیرد که این امر یکی از نقاط تقابل دین و دنیا است.

این استاد حوزه و دانشگاه اولین، مهم‌ترین و ضروری‌ترین مهارت دینی را تمرکز و توجه عنوان کرد و گفت: پیامبر اسلام فرمودند که برای هر کاری نیت داشته باشید حتی برای خواب، در غیر این صورت جزو غافلین قرار می‌گیرید.

وی بعضی از افراد را نماینده رسمی ابلیس دانست تا زاویه دید‌ها را منحرف کرده و بشریت را به کج‌روی بکشاند، گفت: صهیونیسم و آمریکا هم‌اکنون با تبلیغات سوء در ماهواره و اینترنت به فکر ایجاد تغییر نگاه علیه ایران هستند و کوچکترین اختلاف داخلی و گرفتاری‌های ما را چنان بوق و کرنا می‌کنند تا گوش دنیا کر شود.

پناهیان ادامه داد: در مقایسه 30 سال گذشته و هم‌اکنون کشور آمریکا می‌توان گفت این کشور به شدت از لحاظ نظامی، اعتبار اجتماعی و جهانی، سیاسی و اعتبار بین‌المللی افت و تنزل پیدا کرده و ما در مقابل به نقطه اوج و عرت خود رسیدیم.

وی با اعلام اینکه 30 سال گذشته مهم‌ترین خبر رسانه‌های جهان حرکت ناوهای آمریکا بود، ادامه داد: هم‌اکنون هیچ خبری از قدرت نظامی آمریکا نبوده زیرا این کشور در افغانستان و عراق به گل نشست و از لحاظ نظامی نیز ترسی برای ملت‌ها ندارد.

پناهیان با تاکید بر اینکه حال مردم دنیا از دموکراسی به سبک آمریکایی به هم می‌خورد، ابراز داشت: ایران 13 برابر همه کشورهای دنیا حتی از آمریکا سرعت پیشرفت علمی داشته است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آمریکا در همه شاخص‌ها با امکانات غارت و چپاول اموال ملت‌های جهان در طی 30 سال گذشته به شدت عقب افتاده و به ضعف دچار شد ولی ما با همه تحریم‌ها و محدودیت‌ها به قدرت رسیدیم، گفت: نمی‌گوییم مشکلات در کشور نیست و منکر این قضیه نیستیم ولی نگاه‌های شیطانی و افراد ابلیس صفت همه چیز را منفی می‌بینند.

انتهای پیام/86012/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول