اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ایمانی:

آنچه در خاورمیانه اتفاق می‌افتد خواست آمریکا نیست

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل خاور میانه با بیان اینکه اتفاقات رخ داده در منطقه خواست و مطلوب آمریکا نیست گفت: حرکت‌های در منطقه خواستگاهی اسلامی دارد.

آنچه در خاورمیانه اتفاق می‌افتد خواست آمریکا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت‌الاسلام علیرضا ایمانی مقدم در یادواره شهدای پایگاه آل‌یاسین حوزه کوثرالنبی افزود: ممکن است دیپلماسی آمریکا این گونه باشد که در منطقه موج سواری کرده و از آنچه رخ‌ می‌دهد به نفع خود استفاده کند اما موج سواری سیاسی در مقابل این حرکت عظیم نتیجه‌ای نخواهد داد.

وی تصریح کرد: امروز ابهت پوشالی رژیم اشغالگر قدس در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی فرو ریخته و این رژیم هر روز شرایط بدتری پیدا می‌کند.

وی با اشاره به سرکوبی حکام ظالم در منطقه اظهار داشت: اگر آمریکا در شرایطی بود که می‌توانست با صرف میلیاردها دلار این حکام را حفظ کند بیداری اسلامی مانع از این کار شد.

ایمانی با بیان اینکه این حرکت انقلابی از بطن مردم و از مساجد آغاز شد، تصریح کرد: آغاز حرکت از این مبادی نشان از اسلامی بودن این انقلاب‌ها دارد.

وی نوع نگرش رسانه‌های بیگانه در مورد این حرکت‌ها را یادآور شد و افزود: این رسانه‌ها به این حرکت‌ها به گونه‌ای دامن می‌زدند که گویی حرکت‌های اقتصادی و یا برای دست‌یابی به دموکراسی خاصی است.

ایمانی با اشاره به نفوذ پهباد حزب‌الله به خاک رژیم اشغالگر قدس و نمایش تصاویر ضبط شده از تأسیسات هسته‌ای از منطقه را یک بی‌آبرویی بزرگ برای این رژیم جعلی دانست و گفت: شیطنت‌های ترکیه و قطر و عربستان در سوریه تنها وجهه بیرونی این مسئله بوده و در پشت پرده همه این آشفتگی‌ها رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

این کارشناس کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه رضایتمندی مردم از حکومت بشار اسد، دلیل اصلی پابرجا ماندن حکومت فعلی است، خاطرنشان کرد: تنها راه پیروزی بر حکومت سوریه همراه ساختن مردم است که بحمدالله رژیم صهیونیستی هیچگاه نمی‌تواند مردم این کشور را با خود همراه بسازد.

وی با بیان اینکه سیاست ایران سیاست یک بام و دو هوا نیست، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در همه کشورها طرفداری از مردم را اصل مهم خود اعلام کرده است.

وی در پایان با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که رژیم صهیونیستی را غده سرطانی جهان اسلام دانستند، افزود: این تنها یک شعار نبوده و ملت ایران و نظام اسلامی در سه دهه گذشته بارها بر محو رژیم صهیونیستی از منطقه تاکید کرده و در برابر فشارهای مستکبران غربی ایستادگی کرده است.

انتهای پیام/2499/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول