اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس خبر داد:

پذیرش دانشجو در رشته کارشناسی حسابداری در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان فردوس گفت: از بهمن ماه سال جاری پذیرش دانشجو در رشته کارشناسی ناپیوسته حسابداری در واحد فردوس انجام می‌‌شود.

پذیرش دانشجو در رشته کارشناسی حسابداری در فردوس
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حمیدرضا گلکار پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به فارغ‌التحصیلان موجود در شهرستان فردوس و سابقه پنج ساله این واحد دانشگاهی در رشته‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته حسابداری و امور مالی رشته کارشناسی ناپیوسته حسابداری برای تدریس در این واحد به تصویب وزارت علوم رسید.
وی افزود: ثبت‌نام از متقاضیان این رشته از بین فارغ‌التحصیلان تمامی رشته‌های کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته حسابداری و رشته‌های مرتبط از اواخر آبان‌ماه جاری آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد.
گلکار تصریح کرد: علاوه بر این رشته، واحد فردوس در رشته‌های کامپیوتر، عمران، آبیاری و زهکشی، ادبیات فارسی و آموزش و پرورش ابتدایی نیز دانشجو می‌پذیرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس یادآور شد: این دانشگاه فعالیت خود را از سال 1366 با رشته تحصیلی دبیری زبان و ادبیات فارسی آغاز کرد.
وی گفت: در حال حاضر این واحد دانشگاهی با بیش 12 هزار مترمربع زیربنای اداری، آموزشی و آزمایشگاهی دارای بیش از یک‌هزار و 200 دانشجو، 17 نفر عضو هیئت علمی تمام وقت و 60 مدرس حق‌التدریس است.
گلکار ادامه داد: این دانشگاه با چهار رشته تحصیلی کارشناسی ارشد، مهندسی آبیاری و زهکشی، مهندسی سازه‌های آبی، مهندسی مدیریت منابع آب و زبان و ادبیات فارسی، هفت رشته تحصیلی کارشناسی مهندسی عمران، پرستاری، مهندسی کامپیوتر، مهندسی نساجی، دبیری زبان و ادبیات فارسی، آموزش و پرورش ابتدایی، مهندسی آب و 15 رشته تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته، قدیمی‌ترین مجموعه آموزش عالی در شهرستان فردوس است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول