اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد فردوس خبر داد

احداث سالن ورزشی کشتی و بدنسازی در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان فردوس از احداث سالن‌های ورزشی کشتی، تنیس روی میز و بدنسازی در این دانشگاه خبر داد.

احداث سالن ورزشی کشتی و بدنسازی در فردوس

حمیدرضا گل‌کار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: توسعه فضاهای ورزشی در دانشگاه‌ها علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی سبب تقویت استعدادهای ورزشی دانشجویان و بالابردن راندمان کار و درس می‌شود.

وی از توسعه اماکن ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی فردوس خبر داد و افزود: عملیات احداث سالن‌های ورزشی بدنسازی، کشتی و تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی فردوس از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس تصریح کرد: در حال حاضر تعداد یک هزار و 400دانشجو، استاد و کارمند این دانشگاه همه روزه از ساعت هشت صبح تا 9 شب از سالن‌ ورزشی دانشگاه استفاده می‌کنند.

گل‌کار یادآور شد:علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی تربیت بدنی و تخصصی این رشته، رسیدگی به اوقات فراغت دانشجویان و کارکنان دانشگاه از جمله اولویت‌های کاری این دانشگاه بوده است.

وی گفت: توجه به ورزش دانشجویان سبب ایجاد تفکر سالم و خلاق در آنان شده و در پیشرفت تحصیلی دانشجویان نیز تاثیر به سزایی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس افزود: سکوی تماشاگران و کف‌پوش سالن چند منظوره این دانشگاه نیز بهسازی و سالن‌های ورزشی کشتی، تنیس و بدنسازی با 360 متر مربع زیربنا تا مهرماه سال جاری به بهره‌‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول