اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان؛

اساتید پژوهشگر فردوس تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان فردوس از اساتید پژوهشگر این شهرستان تجلیل شد.

اساتید پژوهشگر فردوس تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس صبح امروز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به گذشت 30 سال از فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی توسعه کیفی دانشگاه به ویژه پژوهش در رأس توجهات قرار گرفته است.
حمیدرضا گل‌کار گفت: با همت اساتید و محققان دانشگاه در سال گذشته شاهد رشد بسیار خوب علمی در این دانشگاه بودیم و بسیاری از اساتید به موفقیت‌های علمی خوبی دست یافته‌اند.
وی افزود: با تحقیق و پژوهش، زمینه فناوری و پیشرفت فراهم می‌شود و از این رو اساتید ما باید همواره در پی کسب علم و دانش و اهل پژوهش و تفحص باشند تا بتوانند به فناوری‌های نوین امروزی دست یابند.
گل‌کار با اشاره به بیان شاخص‌های رشد پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی فردوس تصریح کرد: چاپ مقالات در مجلات معتبر و آی.اس.آی بین‌المللی و علمی و پژوهشی، تألیف کتاب، انجام طرح پژوهشی از پشتیبانی مادی و معنوی دانشگاه برخوردار می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس رشد چاپ مقالات در مجلات بین‌المللی را طی یک سال گذشته مثبت ارزیابی کرد و افزود: اختصاص بودجه به امور پژوهشی و تاکید سازمان مرکزی بر هزینه آن و نیز توسعه کتابخانه، سایت و آزمایشگاه دانشگاه در راستای توسعه کیفی است.
گل‌کار تصریح کرد: تحقق روحیه پژوهشگری و نوآوری و رسیدن به سطح بالای کار با وجود اساتید پرتوان در شهرستان فردوس دور از ذهن نیست.
در این مراسم از تعداد 15 نفر از اساتید عضو هیئت علمی و حق‌التدریس دانشگاه که در سال‌های گذشته دارای تألیفات، چاپ مقالات و طرح‌های پژوهشی بودند تجلیل شد.
دانشگاه آزاد اسلامی فردوس دارای بیش از 17 نفر عضو هیئت علمی تمام وقت و 60 نفر مدرس حق‌التدریس است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول