اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

عبدالله‌زاده: حامیان کاندیدا از شایعه‌پراکنی و دروغ بپرهیزند

خبرگزاری فارس: رئیس سابق دانشگاه آزاد فردوس و کاندیدای اصولگرای مستقل حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه گفت: کاندیدای انتخاباتی و طرفداران آنها باید از هرگونه تخریب، شایعه‌پراکنی و دروغ پرهیز کنند تا کوچک‌ترین نقطه ضعفی از انتخابات ما حاصل دشمن نشود.

عبدالله‌زاده: حامیان کاندیدا از شایعه‌پراکنی و دروغ بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدعلی عبدالله‌زاده در راستای سلسله نشست‌های سرپرستی خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی در زمینه افزایش شور انتخابات و زمینه مشارکت حداکثری مردم به سئوالات مختلف خبرنگار فارس در فردوس پاسخ داد.

وی اظهار داشت: مشارکت و حضور حداکثری مردم برای تعیین سرنوشت کشور بسیار مهم است.

کاندیدای حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه افزود: وارد صحنه انتخابات شده‌ام تا علاوه بر بحث قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون در منطقه، به مردم خدمت کنم.

عبدالله‌زاده تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همچون همیشه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز حماسه‌ای پرشور خلق و دشمنان داخلی و خارجی را مایوس می‌کنند.

* مردم با تمام قوا در انتخابات 12 اسفندماه حضور یابند

رئیس سابق دانشگاه آزاد فردوس یادآور شد: به طور یقین دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم و ایجاد اخلال در انتخابات برنامه‌ریزی بسیاری کرده‌اند که این توطئه‌ها با حضور حداکثری مردم خنثی می‌شود.

وی از مردم خواست تا با تمام قوا و جدیت در انتخابات 12 اسفندماه حضور یابند و با حضور پرشور خود به دشمنان انقلاب و نظام ثابت کنند که همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

عبدالله‌زاده گفت: کاندیدای انتخاباتی و طرفداران آنها نیز باید از هرگونه تخریب، شایعه‌پراکنی و دروغ پرهیز کنند تا کوچک‌ترین نقطه ضعفی از انتخابات ما حاصل دشمن نشود.

* تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی

کاندیدای حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه بر رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید کرد و افزود: در انتخابات توجه به قانون و همچنین آرای مردم بسیار مورد توجه است چرا که مردم با معیارهای مناسب، اصلح‌ترین افراد را به‌عنوان نماینده خود در مجلس انتخاب می‌کنند.

وی شرکت در انتخابات را وظیفه و تکلیف هر فرد مسلمان دانست و تصریح کرد: همه ما باید نسبت به سرنوشت کشور خود حساس باشیم و با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح به وظیفه شرعی خود عمل کنیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول