اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس خبر داد:

بهره‌برداری از مجتمع آزمایشگاهی فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان فردوس گفت: مجتمع آزمایشگاهی واحد فردوس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از مجتمع آزمایشگاهی فردوس
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس ، حمیدرضا گلکار ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساخت مجتمع آزمایشگاهی در سال تحصیلی گذشته آغاز و در مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: رشته تحصیلی عمران و تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مهندسی زه‌کشی، مهندسی منابع آب، مهندسی سازه، مهندسی کامپیوتر و زبان و ادبیات فارسی طی سه سال اخیر در فردوس راه‌اندازی شده و رشته پرستاری نیز با پذیرش دانشجوی مرد توسعه یافته است.
گلکار تصریح کرد: به همین منظور با اتمام ساخت مجتمع آزمایشگاهی، توسعه و تجهیز آزمایشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته است تا بتوان نیاز علمی و تحقیقاتی دانشجویان را برطرف کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس یادآور شد: توسعه مزرعه نمونه تحقیقاتی و پژوهشی با توجه به توسعه رشته‌های کشاورزی نیز در حال انجام است و امید است فارغ‌التحصیلان این واحد با علم و تجربه کافی وارد عرصه اداری و علمی کشور شوند.
وی به افزایش منابع و تجهیز کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی فردوس نیز اشاره کرد و گفت: با خرید یک هزار و 200 جلد کتاب در شش ماهه اول سال جاری منابع کتابخانه مرکزی واحد فردوس به حدود20 هزار جلد کتاب افزایش یافت.
گلکار افزود: کتابخانه مرکزی واحد فردوس که بزرگترین کتابخانه تخصصی در شهرستان است، در شش ماهه اول سال جاری با خرید تعداد یک هزار و 200 جلد کتاب و 10 عنوان نشریه لاتین متناسب با نیاز گروه‌های آموزشی و رشته‌های جدید تحصیلی توسعه یافت.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس تصریح کرد: در راستای ارتقای کیفیت کتابخانه دانشگاه ضمن توسعه مخزن اصلی کتب و بخش مرجع، فضای بخش امانت و مطالعه کتابخانه بازسازی شد و این روند نیز ادامه می‌یابد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول