اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند:

توطئه‌های دشمن با اقتصاد مقاومتی خنثی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند گفت: توطئه‌های دشمن با اقتصاد مقاومتی خنثی می‌شود.

توطئه‌های دشمن با اقتصاد مقاومتی خنثی می‌شود

سامان نیازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اشاره‌ای به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی داشت و اظهار کرد: می‌توانیم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی و همچنین تدبیر در مدیریت اقتصادی از مشکلات پیش آمده به راحتی گذر کنیم.

وی مهم‌ترین بستر و زمینه ارتقا و اعتلای نظام اسلامی را گرایش مردم به اقتصاد و پایداری خدمات و حرکت‌های رو به جلو دانست و تصریح کرد: ایران در رسیدن به اهداف آرمانی خود تمام پستی‌ها و بلندی‌ها را طی کرده است و می‌تواند با سیاست دینی، اقتصاد مقاومتی و توسل به نیروی جوان تمامی تحریم‌ها را همانند گذشته پشت سر بگذارد و به منزل مقصود برسد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند با بیان اینکه امروز دشمن اقتصاد ایران را مورد هجمه قرار داده است، افزود: در شرایط کنونی کشور ایران باید با کار و تلاش و مدیریت مصرف حرکت انقلاب را به پیش ببرد.

نیازی با اشاره به اینکه باید مردم ایران در عدم استفاده از کالاهای خارجی سرآمد باشند، گفت: دشمن امروز می‌خواهد با فشارها، تحریم‌ها و جلوگیری از چرخش چرخه تولید ایران، بازار کشور را خراب کند و باید به تعبیر مقام معظم رهبری از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

وی، تشکیل اتاق‌های فکر متشکل از اندیشمندان مختلف را برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی مهم دانست و اظهار کرد: باید بتوانیم با پیدا کردن راهکارهای مناسب به کشتی نجات برسیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند با بیان اینکه محدودیت و تحریم‌های اقتصادی عاملی برای شکوفایی استعدادها است، یادآور شد: ارتباط دولت با ملت باید قوی باشد و مردم نیز به دولت اعتماد کنند و بستر این اعتماد باید توسط مسئولان ایجاد شود.

نیازی، تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‌ها را ضروری خواند و تصریح کرد: دانشگاه آزاد بیرجند در راستای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی به همت بسیج دانشجویی این کمیته را در این دانشگاه تشکیل داده است.

وی ادامه داد: این کمیته به منظور تبیین کلی اهداف اقتصاد مقاومتی، کنترل تورم، خودکفایی در محصولات وابسته و ارتباط این کمیته با پژوهشکده شهید رجایی تشکیل می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند استفاده از استعدادهای جوانان در محقق کردن فرمایشات رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: ایده اقتصاد مقاومتی در بستری اجتماعی مجهز به تدابیر استقامتی تحقق می‌یابد و بازیکنان اصلی این بستر دانشجویان هستند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول