اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعتراض دانشجویان ‌دانشکده ‌مهندسی فردوس به وضعیت نامناسب دانشگاه

خبرگزاری فارس: همزمان با 16 آذر روز دانشجو دانشجویان دانشکده فنی‌ و مهندسی فردوس ‌در اعتراض به وضعیت نامناسب دانشگاه تجمع کردند.

اعتراض دانشجویان ‌دانشکده ‌مهندسی فردوس به وضعیت نامناسب دانشگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، دانشجویان دانشکده فنی‌ و مهندسی فردوس ظهر امروز با هدف اعلام اعتراض نسبت به وضعیت دانشگاه، قصد داشتند که مسیر بلوار دانشجو به سمت فرمانداری شهرستان را طی و سپس در محل فرمانداری تجمع کنند.

دانشجویان که مسیر بلوار دانشجو را طی کرده بودند، در چهار راه بعثت تجمع و با دخالت نیرو‌های امنیتی و نظامی از تردد آنها به سمت فرمانداری فردوس جلوگیری شد.

نیروهای انتظامی دانشجویان را متقاعد کردند که فرماندار در محل دانشکده فنی‌ و مهندسی حاضر و به اعتراض و خواسته‌های آنان پاسخ می‌دهد، بنابراین دانشجویان به دانشکده بازگردند تا مسئولان شهرستان در محل دانشکده به خواسته‌های آنان رسیدگی کنند.

دانشجویان پس از چند دقیقه به صورت گروهی مسیر بلوار دانشجو را پیش گرفته و به سمت دانشکده فنی‌ و مهندسی برگشتند تا فرماندار فردوس در جمع آنها حاضر و به اعتراضات آنان گوش فرا دهد.

دانشجویان دانشکده فنی‌ و مهندسی به وضعیت نامناسب دانشگاه، خوابگاه، شهریه و کمبود امکانات اشاره داشتند و می‌گفتند فقط به خاطر 10 هزار تومان سلف دانشکده به روی دانشجویان بسته و مسئول خوابگاه نیز قصد داشته به خاطر 30 هزارتومان دانشجویان دختر را از خوابگاه بیرون کند.

دانشکده فنی‌ و مهندسی فردوس فعالیت خود را از سال 89 با دو رشته کاردانی برق و الکترونیک و برق و قدرت آغاز کرد و در حال حاضر نیز تعداد 450 دانشجو در این دانشکده تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/69007/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول