اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده فنی ‌و مهندسی فردوس خبر داد

هزینه 230 میلیون تومانی برای خرید تجهیزات کارگاهی دانشکده فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده فنی‌ و مهندسی فردوس گفت: 230 میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی در این شهرستان هزینه شده است.

هزینه 230 میلیون تومانی برای خرید تجهیزات کارگاهی دانشکده فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، علی زال‌حسینی ظهر امروز در مراسم افتتاح کارگاه مفصل‌بندی و سردخانه 10 تنی دانشکده فنی‌ و مهندسی شهرستان فردوس اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از 230 میلیون تومان صرف تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های این دانشکده شده است.

وی افزود: از این میزان مبلغ 400 میلیون ریال صرف تجهیز آزمایشگاه‌ها، 250 میلیون ریال صرف تجهیز کارگاه کامپیوتر، خرید یک دستگاه مینی‌بوس و مبلغ 200 میلیون تومان نیز برای خرید سردخانه ‌10 تنی هزینه شده است.

رئیس دانشکده فنی ‌و مهندسی فردوس همچنین از خرید کتاب و نرم‌افزار کتابخانه با هزینه‌ای بالغ بر 150 میلیون ریال خبر داد و تصریح کرد: ساخت سالن کارگاه مفصل‌بندی نیز با هزینه‌ 400 میلیون ریال انجام شده است.

زال‌حسینی از پذیرش 400 دانشجو از مهر‌ماه سال جاری در این دانشکده خبر داد و گفت: دانشکده فنی‌ ‌‌و مهندسی شهرستان فردوس دارای سه رشته برق الکترونیک، برق قدرت و کامپیوتر در مقاطع کاردانی و کارشناسی است.

وی خرید 18 عدد اسیلوسکوپ دیجیتال و آنالوگ، 12 عدد سیگنال ژنراتور دیجیتال، 12 عدد مولتی‌متر دیجیتال و 12 عدد مولتی‌متر عقربه‌ای را از جمله تجهیزاتی عنوانی کرد که برای آزمایشگاه‌های الکترونیک، مدار و تکنیک پالس دانشکده فنی‌ و مهندسی شهرستان فردوس خریداری شده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول