اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد

برگزاری 10 هزار جلسه مشاوره در مرکز مشاوره دانشگاه فردوسی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در سال گذشته 10 هزار جلسه مشاوره به صورت‌ فردی و آموزش مهارت‌های زندگی در مرکز مشاوره دانشگاه فردوسی برگزار شده است.

برگزاری 10 هزار جلسه مشاوره در مرکز مشاوره دانشگاه فردوسی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی مشهدی عصر امروز در نشست خبری طرح خانواده پایدار که در سالن شورا دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در این مرکز دوره‌های آموزشی متعددی در حوزه مهارت‌های زندگی و پیش از ازدواج برگزار شده است.

وی در این راستا تصریح کرد: همچنین تعدادی دوره نیز برای دانشجویان متاهل برگزار شده است که از آنها استقبال خوبی به عمل آمده است.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد در ارتباط با وظایف این مرکز در طرح خانواده پایدار خاطرنشان کرد: مسئولیت‌های در سه قسمت بر عهده ماست که باید آنها را به انجام برسانیم.

مشهدی ادامه داد: نخستین وظیفه در راستای اجرایی کردن این طرح تربیت مدرسانی است که می‌خواهند در این حوزه کار کنند، دومین اقدام لازم انتخاب مشاوران و سومین اقدام انجام آموزش‌های لازم برای دانشجویان است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای وظایف محول شده به مرکز مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد برای اجرایی شدن طرح خانواده پایدار تاکید کرد: در این راستا برای 150 نفر از اعضای هیئت علمی علاقه‌مند به عنوان گروه‌های مرجع دوره‌های تخصصی در زمینه‌ آموزش‌های پیش از ازدواج انجام می‌شود.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به آموزش‌هایی که در حال حاضر برای دانشجویان در زمینه‌های مهارت‌های زندگی در حال انجام است، تصریح کرد: در حال حاضر برای دانشجویان مجرد سه گروه آموزش‌های پیش از ازدواج و مهارت‌های زندگی انجام می‌شود.

مشهدی افزود: اولین گروه دانشجویان جدیدالورود هستند که در ابتدای ورود به دانشگاه آموزش‌هایی را دریافت می‌کنند، دومین گروه دانشجویان سال سوم و سومین گروه دانشجویان سال چهارم هستند که آموزش‌هایی را با توجه به شرایط و موقعیت دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول