اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کنفرانس مهندسی برق ایران خبر داد

برگزاری کنفرانس مهندسی برق ایران در اردیبهشت‌ ماه سال 92

خبرگزاری فارس: کنفرانس مهندسی برق ایران در تاریخ 24 تا 26 اردیبهشت ماه سال 92 در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری کنفرانس مهندسی برق ایران در اردیبهشت‌ ماه سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد خلیل مافی‌نژاد رئیس کنفرانس مهندسی برق ایران ‌عصر امروز در نشست خبری بیست‌ویکمین کنفرانس برق ایران در دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: کنفرانس مهندسی برق ایران یکی از قدیمی‌ترین کنفرانس‌های علمی کشور است و هدف اصلی آن ایجاد انگیزه پژوهش در بین محققان و پژوهشگران کشور است.

رئیس بیست‌ویکمین کنفرانس مهندسی برق ایران با اشاره به زمینه‌های برگزاری این کنفرانس افزود: بیست‌و یکمین کنفرانس مهندسی برق ایران در زمینه‌های قدرت، الکترونیک، کامپیوتر، مخابرات، کنترل و مهندسی پزشکی برگزار می‌شود.

مافی‌نژاد خاطر نشان کرد: برگزاری کنفرانس‌ها در کشور توسط نهاد و سازمان‌های خاص انجام می‌شود و کنفرانس مهندسی برق ایران توسط دانشگاه‌های کشور در تاریخ 24 تا 26 اردیبهشت‌ ماه سال 92 در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با مقالات بیست‌ویکمین کنفرانس مهندسی برق ایران گفت: این کنفرانس هر سال در کشور برگزار می‌شود که یک سال در تهران و یک سال در شهرستان‌های کشور است و برای بار دوم است که این کنفرانس در مشهد برگزار می‌شود و هر سال حدود 2 هزار مقاله ارسال می‌شود اما تنها 300 مقاله مورد پذیرش داوران قرار می‌گیرد که نشان‌دهنده داوری سنجیده و بالا بودن کیفیت مقالات ارسال شده است.

رئیس بیست‌ویکمین کنفرانس مهندسی برق ایران تاکید کرد: امسال در کنفرانس مهندسی برق ایران نشست صنعتی که در حقیقت به مقالات کاربردی اختصاص دارد با مدیران صنعتی و اساتید برگزار می‌شود تا مقالات کاربردی را تشویق کرده و سبب برطرف کردن وابستگی صنعتی به سایر کشورها شویم.

مافی‌نژاد یادآور شد: در کنار این کنفرانس نمایشگاه، کارگاه و سخنران کلیدی از داخل و خارج کشور داریم تا به نیاز‌های صنعتی و علمی کشور پاسخ داده شود.

وی خاطر نشان کرد: اصولاً برگزاری کنفرانس‌های علمی نیازمند حامی مالی است و خوب است که صنایع با معرفی تولیدات خود حامی مالی برگزاری کنفرانس مهندسی شوند.

انتهای پیام/70019/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول