اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده فنی فردوس خبر داد

اختصاص 210 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل دانشکده مهندسی فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده فنی و مهندسی شهرستان فردوس از اختصاص 210 میلیون تومان اعتبار به پروژه احداث ساختمان این دانشکده خبر داد.

اختصاص 210 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل دانشکده مهندسی فردوس

علی ‌زال‌حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: مطالعات پروژه احداث ساختمان دانشکده فنی و مهندسی شهرستان فردوس به اتمام رسیده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی گفت: در سال جاری برای اجرای فاز نخست ساختمان این دانشکده مبلغ 210 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی شهرستان فردوس اختصاص یافته است.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی فردوس افزود: پیش‌بینی می‌شود برای اجرای 5 هزار متر اولیه این دانشکده حداقل به اعتباری معادل 5 میلیارد تومان نیاز باشد.

زال‌حسینی تصریح کرد: پروژه احداث ساختمان دانشکده فنی و مهندسی نیاز به اعتبارات ملی دارد و با اختصاص اعتبارات محدود قابل اجرا نیست؛ به همین دلیل پیگیر اختصاص ماده 215 به این پروژه هستیم.

*افزایش رشته‌های تحصیلی دانشکده فنی و مهندسی

رئیس دانشکده فنی و مهندسی فردوس گفت: در حال حاضر 450 دانشجو در شش رشته کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

زال حسینی افزود: این دانشکده دارای سه رشته کاردانی و سه رشته کارشناسی شامل برق الکترونیک، برق قدرت و نرم‌افزار کامپیوتر است.

وی از افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی دانشکده فنی و مهندسی فردوس خبر داد و تصریح کرد:  سه رشته عمران، مکانیک و برق مخابرات در آینده نزدیک به مجموع رشته‌های این دانشکده افزوده می‌شود.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی با اشاره به وجود 15 کارگاه و آزمایشگاه در این دانشکده یادآور شد: در حال حاضر این تعداد کارگاه جوابگوی تعداد دانشجویان موجود است ولی با توجه به افزایش رشته‌های تحصیلی و تعداد دانشجویان در سال تحصیلی آینده با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه می‌شویم.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول