اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

ایجاد اشتغال مهم‌ترین دغدغه مسئولان زابل باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: ایجاد اشتغال و درآمد برای مردم منطقه مهم‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه مسئولان شهرستان زابل باشد.

ایجاد اشتغال مهم‌ترین دغدغه مسئولان زابل باشد

به گزارش خبرگزاری فارس در زابل، هوشنگ ناظری صبح امروز در بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان زابل اظهار داشت: تمامی فعالیت‌های دستگاه‌های اداری و مسئولان منطقه باید تبدیل به ایجاد اشتغال و درآمد پایدار شود که کار توسعه تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای افزود: تمامی آموزش‌ها باید متناسب با بازار کار فعلی باشد و از هرگونه آموزشی که نیاز جامعه نیست خوداری شود.

فرماندار زابل ادامه داد: استفاده، حمایت و سرمایه‌گذاری در مقوله انرژی‌های نو در این منطقه می‌تواند نقش بسزایی در راستای ایجاد اشتغالزایی و درآمد پایدار و ثبات منطقه داشته باشد.

ناظری با اشاره به تاریخ و ریشه کهن منطقه سیستان گفت: مشکلات منطقه از جنس امنیتی نیست، بلکه ناهنجاری اجتماعی است که باید برای رفع آن،نسخه‌های خاص خودش نوشته شود.

وی خاطر نشان کرد: شغل، درآمد و عدالت اجتماعی از ویژگی‌های یک جامعه خوب است و باید فعالیت و نگرش ما به سمت توسعه و اشتغال پایدار پیش برود.                      

فرماندار زابل خاطر نشان کرد: این شهرستان با دارا بودن بیش از 160کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان از موقعیت مرزی مناسبی برخوردار است که باید از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده بهینه شود.

انتهای پیام75004/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول